  • Data: 2004-12-04 20:17:41
    Temat: Re: Pytanie, poczynania firmy hostingowej.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cot3gb$9q9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:cot0bd$lh6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Bo trzeba przeczytać cały wątek, a nie tylko moją ostatnią wypowiedź.

    Czytałem, czytałem...

    > W skrócie rzecz w tym, że podobno dostawca Internetu nagle wymyślił, że
    jest
    > ograniczenie przesyłu, a w umowie nie ma tego. Stad moja rada, by to
    > dokłądnie przejrzeć. Bo może nie ma ograniczenia, ale jest napisane, że
    może
    > zostać wprowadzone.

    A teraz przeczytałem jeszcze raz pierwszy post i wychodzi mi na to,
    że jest inaczej: limit transferu / pojemności dysku (czyli ilość
    świadczonej usługi) zależy od wpłaconej przez klienta kwoty (coś
    jakby pre-paid) i klient o tym WIE. Problem wziął się z tego, że
    klient nie ma technicznych możliwości kontrolowania ile wykorzystał
    i został zaskoczony wyczerpaniem limitu = wyłączeniem usługi.
    Według mnie coś jest nie tak z jakością usługi ale nadal nie widzę
    jak tu zrobić sprawę karną...

    Alek