    From: ".:enzo:." <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o wystawienie faktury
    Date: Fri, 25 Feb 2005 19:47:04 +0100

    Witam,
    korzystam z usług providera internetowego.
    Abonament opłacam przelewem na konto providera.
    Do tej pory nie otrzymywałem żadnych potwierdzeń ani rachunków wzywających
    mnie do zapłaty.
    Jednak po wejściu ustawy wprowadzającej VAT 22%
    na usługi dostępu do internetu FVAT będzie mi potrzebna.
    W aneksie do umowy ( dostałem go dzisiaj i jesli go nie zaakceptuje to
    wygasnie mi umowa ) mam napisane,że jeśli chcę otrzymywać FVAT to muszę je
    odbierać w biurze providera.
    No i mam dylemat, skoro płacę przelewem żeby nie chodzić do tego biura to
    czy mogę zażądać wysłania lub dostarczenia FVAT? Co zrobić, czy muszę
    biegac co miesiąc po FVAT? Jak mam przemówić do providera ,żeby dostawać
    FVAT?

    enzo