  • 1. Data: 2004-01-31 13:00:07
    Temat: Odpis wyroku bez uzasadnienia.
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    Czy mozna uzyskac z sadu odpis nieprawomocnego wyroku bez uzasadnienia? Chodzi
    o to, ze zadajac pisemnego uzasadnienia wyroku jego uprawomocnienie przesuwa
    sie w czasie. Czy jest mozliwosc uzyskania orzeczenia pisemnego, ktore nie
    odwleka w czasie jego uprawomocnienie?

  • 2. Data: 2004-01-31 15:09:20
    Temat: Re: Odpis wyroku bez uzasadnienia.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "goliat" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przesuwa
    > sie w czasie. Czy jest mozliwosc uzyskania orzeczenia pisemnego, ktore nie

    Oczywiście - możesz wnioskować o odpis wyroku, podając sąd, sygnaturę,
    namiary na sprawę (kto przeciw komu) i płacąc po 6 złotych za każdą stronę
    odpisu.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-01-31 15:28:12
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > Oczywiście - możesz wnioskować o odpis wyroku, podając sąd, sygnaturę,
    > namiary na sprawę (kto przeciw komu) i płacąc po 6 złotych za każdą stronę
    > odpisu.

    Tzn. mowimy tu o odpisie wyroku bez uzasadnienia? Bo powiedziano mi w Sadzie
    Pracy, ze jesli bede chcial odpis z uzasadnieniem, to to jest rownozanaczne z
    tym, ze bede chcial skladac apelacje i wtedy uprawomocnienie przesuwa sie w
    czasie.

  • 4. Data: 2004-01-31 18:27:08
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    goliat wrote:
    > Tzn. mowimy tu o odpisie wyroku bez uzasadnienia?

    tak, na wszelki wypadek napisz wyraźnie, że nie chcesz uzasadnienia ;)

    KG