  • 1. Data: 2002-02-27 18:40:43
    Temat: Pytanie o umorzenie postępowania sądowego
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    Witam

    Moje pytanie dotyczy umorzenia postępowania sądowego.

    Sytuacja przedstawia się następująco:

    - Do Sądu Rejonowego I Wydział Cywilny złożyłem wniosek o rozszerzenie o
    media ustanowienia drogi koniecznej do działki której byłem właścicielem
    (samo ustanowienie drogi z prawem przejścia i przejazdu już było a ja
    chciałem rozszerzyć o możliwość uzbrojenia tej drogi)
    - Jest 8 uczestników postępowania
    - Odbyło się jedno posiedzenie pod koniec 2001 roku
    - Na tym posiedzeniu sąd nakazał mi uzupełnić dane (chodziło o mapę
    przebiegu uzbrojenia)
    - Dane uzupełniłem w obowiązującym mnie terminie.

    W grudniu 2001 roku udało mi się sprzedać działkę do której chciałem
    prowadzić media........
    i tu sedno nie jestem już zainteresowany tym postępowaniem więc chciałbym
    umorzyć je albo się wycofać.

    Generalnie wiem, że powinienem złożyć wniosek o umorzenie postępowania na
    które muszą wyrazić zgodę wszyscy uczestnicy.

    Nie mam kontaktu z tymi uczestnikami i wcale nie zakładam, że będą chcieli
    taką zgodę wyrazić.
    To jest typ ludzi którzy na wszystko mówią NIE !!

    1) Co w takiej sytuacji.
    2) Jaki to musi mieć przebieg.
    3) Czy odbędzie się kolejne posiedzenie na którym zostanę zapytany czy
    podtrzymuję wniosek odpowiem nie i co wtedy.
    4) Generalnie cały czas zmierzam do pieniędzy ile to wszystko będzie mnie
    kosztowało, ile zapłacę za to posiedzenie które się odbyło i za to co ew.
    musi się jeszcze wydarzyć. Na tym rodzinnym marzeniu i tak wyszedłem jak
    Zabłocki na mydle.

    Ostatnio przyszło zawiadomienie z sądu " Proszę o uzupełnienie ........w
    ciągu 7 dni pod rygorem zawieszenia postępowania" - może to jakiś delikatny
    sposób - nie złożę i wszystko będzie po staremu, skończy się mój koszmar z
    tą działką.

    Pozdrawiam

    Adam

    PS Twardo dalej na innej działce buduję dom i po tych wszystkich perypetiach
    z urzędami zostało mi sporo praktycznej wiedzy w temacie Własny Dom, Działka
    itd. - może się na coś komu przyda.