  • 1. Data: 2018-08-30 04:40:42
    Temat: Pytanie o udostępnianie w necie
    Od: f...@g...com

    Witam,
    zdarzyło mi się podać na portalu FB linka do filmu, który pochodził z serwisu cda.pl
    , po czym, nie będąc pewnym czy ów serwis jest bezpieczny /czy to nie tzw.torrent /
    wykasowałem wpisy z profilu.

    Czy mając dane z tamtego okresu, może np. policja mnie ścigać i za co ?

    Ogólnie czasem oglądam z niego filmy w domu /ale tylko na własny użytek/ no i często
    YT... Są na cda.pl filmy głównie stare rocznikowo, które dawno już miały premiery
    publiczne, nowości są "płatne", w serwisie premium...

  • 2. Data: 2018-08-30 10:48:00
    Temat: Re: Pytanie o udostępnianie w necie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-18 o 04:40, f...@g...com pisze:
> [...]
    > użytek/ no i często YT... Są na cda.pl filmy głównie stare
    > rocznikowo, które dawno już miały premiery publiczne, nowości są

    Umieszczając link niczego nie udostępniasz, a jedynie wskazujesz adres.