  • 1. Data: 2002-04-23 19:16:11
    Temat: Pytanie o prawo jazdy-PILNE!!!
    Od: "Marek" <m...@p...wp.pl>

    Jestem obywatelem Polski i w Niej mieszkam i mam pytanie czy mając 17 lat i
    3 miesiące oraz
    prawo jazdy kategorii B uzyskane w Polsce mogę prowadzić samochód osobowy na
    terenie Słowacji
    , Austrii oraz Włoch ?

  • 2. Data: 2002-04-23 20:20:46
    Temat: Re: Pytanie o prawo jazdy-PILNE!!!
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...wp.pl> napisał:

    > oraz
    > prawo jazdy kategorii B uzyskane w Polsce mogę prowadzić
    > samochód osobowy na
    > terenie Słowacji, Austrii oraz Włoch ?

    ZTCP kiedyś Autriacy sie czepiali, Włosi podobnie. Najpewniej bedzie jak
    pojdziesz wyrobić sobie miedzynarodowe prawo jazdy - kiedyś wydawał
    PZMot - czy dalej tak jest, to nie wiem.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE