  • 1. Data: 2006-06-13 15:55:39
    Temat: [prawo pracy] przerwa a umowa zlecenie...
    Od: "Mariusz" <m...@x...xx.pl>

    witam

    po podpisaniu umowy zlecenie przez 8godzin danego dnia wykonuje zlecone
    zadanie, czy mam zagwarantowany konkretny wymiar przerwy? czy maja tu
    zastosowanie podobne sprawy jak w umowie o prace (typu zapewnienie
    pracownikom wody zdatnej do picia itp)

    z gory dzieki
    pzdr

  • 2. Data: 2006-06-13 16:36:52
    Temat: Re: [prawo pracy] przerwa a umowa zlecenie...
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

> [...]
    > zadanie, czy mam zagwarantowany konkretny wymiar przerwy? czy maja tu
    > zastosowanie podobne sprawy jak w umowie o prace (typu zapewnienie

    umowa zlecenia jest umowa cywilnoprawna i nie maja do niej zastosowanie
    przepisy prawa pracy. Jednak w niektorych przypadkach umowa zlecenia moze
    sie okazac umowa o prace /jezeli spelnia wszytskie cchy um o prace/.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-06-13 17:17:21
    Od: "Mariusz" <m...@x...xx.pl>

    > umowa zlecenia jest umowa cywilnoprawna i nie maja do niej zastosowanie
    > przepisy prawa pracy. Jednak w niektorych przypadkach umowa zlecenia moze
    > sie okazac umowa o prace /jezeli spelnia wszytskie cchy um o prace/.

    dzieki za odpowiedz. mozesz rozwinac jakie to warunki dokladnie musi spelnic
    umowa zlecenia?

    pzdr
    drill

  • 4. Data: 2006-06-14 05:02:46
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > dzieki za odpowiedz. mozesz rozwinac jakie to warunki dokladnie musi
    > spelnic umowa zlecenia?

    odsylam do art. 22 kp

    generalnie jeze4li um cywilnoprawna spelnia tamte warunki to jest umowa o
    prace... ale oczywiscie pracownik musi wniesc o ustalenie

    pozdrawiam