  • 11. Data: 2008-01-31 12:15:40
    Temat: Re: Pytanie dotyczące komornika...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotrek pisze:

    > Jednak nikt nie zostaje żyrantem biorąc pod uwagę realną możliwość konieczności
    spłaty długu z własnej
    > kieszeni.

    To co sobie takie poręczyciel myśli, że po co ta czynność?

    > Przecież poręczyciel materialnie nic nie zyskuje na tej operacji.

    Po pierwsze poręczenie może być odpłatne, po drugie czasem się liczy na
    wzajemność, a po trzeciego kogo to obchodzi??

    > I dlatego właśnie ustalenie dlużnika z wierzycielem, że najlepiej
    > pobierać kasę od żyranta - to już czystej wody kurestwo.

    Jak ktoś jest głupi to potem tylko od kurew potrafi wyzywać.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 12. Data: 2008-01-31 16:41:56
    Od: "Piotrek" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > wzajemność, a po trzeciego kogo to obchodzi??

    > Jak ktoś jest głupi to potem tylko od kurew potrafi wyzywać.

    Prawnicy jesteście ? Jeszcze studia czy już praktyka ?
    Ludzie Was będą kochać...

    Piotrek

  • 13. Data: 2008-01-31 17:10:38
    Od: "Wrobiony" <o...@p...onet.pl>

    > Wiem - żyrant wiedział w co się ładuje.

    Widocznie instytucja "żyranta" to taka, od której należy uciekać najdalej, jak
    tylko się da...

    > Jednak nikt nie zostaje żyrantem
    > biorąc pod uwagę realną możliwość konieczności spłaty długu z własnej
    > kieszeni.

    Toteż nie brałem tego w ogóle pod uwagę...

    > Widocznie przy podpisywaniu zdrowy rozsądek i ostrożność przegrały z innymi
    > wartościami - chęcią pomocy, miłością, przyjaźnią, Bóg wie czym.

    Inaczej mówiąc prosto:

    WYSTRZEGAJ SIĘ BYĆ CZYIMKOLWIEK ŻYRANTEM!!!

    teraz już to wiem i jest to dla mnie jasne.

    > Przecież poręczyciel materialnie nic nie zyskuje na tej operacji.

    Nic nie zyskuje, a traci.

    > I dlatego właśnie ustalenie dlużnika z wierzycielem, że najlepiej pobierać
    > kasę od żyranta - to już czystej wody kurestwo.

    I z taką właśnie sytuacją mam do czynienia.

    Są 3 kategorie ludzi, którzy są największymi (ch..$%#!@^%$!@#%$) pod Słońcem

    - ekonomiści bankierzy - czyli lichwiarze
    - politycy
    - prawnicy

    ;)))

    Nauczony przykrym doświadczeniem,
    Wrobiony

  • 14. Data: 2008-01-31 18:43:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Wrobiony pisze:

    > Inaczej mówiąc prosto:
    >
    > WYSTRZEGAJ SIĘ BYĆ CZYIMKOLWIEK ŻYRANTEM!!!

    No widzisz, nauka kosztuje.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 15. Data: 2008-01-31 19:25:13
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie Was będą kochać...

    Prawnik i lekarz nie maja byc kochani, maja byc skuteczni.

  • 16. Data: 2008-01-31 23:49:06
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > No widzisz, nauka kosztuje.

    Raczej bycie "czlowiekiem"!
    On, jak sadze, zrobil to z checi pomocy a nie zysku by mowic o nauce. Chcial
    byc poprostu czlowiekiem.

  • 17. Data: 2008-02-01 07:28:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    swen pisze:

    > Raczej bycie "czlowiekiem"!
    > On, jak sadze, zrobil to z checi pomocy a nie zysku by mowic o nauce. Chcial
    > byc poprostu czlowiekiem.

    Nie, nauka: to czego sie nauczył wykrzyczał. Ciekawe tylko czy wiedzę tę
    zastosuje w przyszłości.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."