  • Data: 2004-09-28 15:20:50
    Temat: Pytanie...
    Od: "Tapio" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Bylem zatrudniony w pewnej fimnie na etat. Umowa byla na 5 lat. Jednak po 3
    tygodniach rozwiazalem umowe. Umowa zostala rozwiazana za porozumieniem
    stron. Wczoraj przyszlo do mnie swadesctwo pracy z tamtej firmy. I tu moje
    pytanie:
    Czy ta moja praca jest w jakiejkolwiek instytucji zgloszona (urzad pracy)
    czy mam to sam zglosic? Pytam gdyz w drugiej pracy (o ktora sie staram)
    pytali mnie czy juz gdzies pracowalem (chodzi im o jakies znizki zwiazane
    chyba z pierwsza praca albo cos kolo tego).
    Dziekuje z gory za wszystko.