    From: "Hipisio" <h...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie
    Date: Sun, 23 Jun 2002 13:16:24 +0200

    Witam......

    Mam pytanie odnośnie rejestracji domen :)
    Czy jeżeli zarejestruje domene, w której będzie imię i nazwisko znanego
    zagranicznego muzyka to czy grożą mi za to jakieś konsekwencje karne? Czy
    np. potem artysta nie będzie sie domagał ode mnie żadnych odszkodowań ani
    niczego takiego?
    Strona ma być poświęcona jego twórczości i będzie zarejestrowana w hierarchi
    .pl

    Sorka za takie głupawe pytanie, ale zależy mi na tym.........nie chce potem
    kłopotów :)