  • 1. Data: 2012-04-20 18:12:56
    Temat: Pytania sędziego
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam.
    Czy w sprawie wykroczeniowej(zniszczenie mienia niskiej wartości) sędzia
    zwykle standardowo pyta sprawcę o leczenie neur./psych.i branie
    ew.leków,czy to może być jakieś kuriozum?
    Jakie mogą być inne przyczyny, skoro w aktach nie ma nic sugerujacego
    takie zjawiska...?

  • 2. Data: 2012-04-20 18:52:06
    Temat: Re: Pytania sędziego
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-20 18:12, Rentier pisze:
> [...]
    > ew.leków,czy to może być jakieś kuriozum?
    > Jakie mogą być inne przyczyny, skoro w aktach nie ma nic sugerujacego
    Przyczyną może być wygląd podejrzanego :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 3. Data: 2012-04-20 19:37:26
    Od: "Ula" <s...@s...fashioncorner.pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ew.leków,czy to może być jakieś kuriozum?
    > Jakie mogą być inne przyczyny, skoro w aktach nie ma nic sugerujacego

    No, nie wiem...może to był znak drogowy albo kosz na śmieci...sama bym
    zapytała.

    --
    pzdr.
    Ula

  • 4. Data: 2012-04-20 21:03:14
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl>

> [...]
    > ew.leków,czy to może być jakieś kuriozum?
    > Jakie mogą być inne przyczyny, skoro w aktach nie ma nic sugerujacego

    kwestia konieczności posiadania obrońcy

    --
    Chodzi o to, że władza wprowadziła ślub jako akt powołania podmiotu
    gospodarczego (zawarcie spółki), w której mają się rodzić ich

  • 5. Data: 2012-04-21 11:13:42
    Od: Sonn <c...@p...pl>

> [...]
    > ew.leków,czy to może być jakieś kuriozum?
    > Jakie mogą być inne przyczyny, skoro w aktach nie ma nic sugerujacego

    takie pytanie zadaje się zawsze przy pierwszym przesłuchaniu. fakt
    leczenia w przeszłości lub obecnie rodzi watpliwości co do stanu
    poczytalności w chwili czynu. Jeśli takowe sa to konieczne jest
    powołanie biegłych psychiatrów celem ustalenia kwestii poczytalności i
    wyznacza się obrońcę z urzędu. takie wątliwości sędzia może powziąć
    widząc np. zachowanie oskarżonego na sali lub jeśli widzi, że nie
    rozumie on np. najprostszych kierowanych do niego pytań. Przyczyn
    generalnie może być wiele
    W każdym razie takiego pytania na pewno nie można uznać za kuriozalne
    tylko dlatego że sprawa dotyczy mienia małej wartości.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2012-04-21 13:33:31
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > kwestia konieczności posiadania obrońcy

    Dokladnie - pozniej w drugiej instancji obwiniony okazuje zolte papiery
    i nie ma wyjscia - sprawa wraca, postepowanie sie przeciaga.
    A w wykroczeniowce okres przedawnienia jest krotki.

    Pozdrawiam
    SDD