  • 1. Data: 2005-08-31 08:08:56
    Temat: Zakup mieszkania od Spoldzielni Mieszkaniowej.
    Od: "tomek." <x...@o...pl>

    witam,

    Czy kupujac mieszkanie na rynku pierwotnym od Spoldzielni Mieszkaniowej
    (ktora to mieszkanie wybuduje) zeby kupic je z wyodrebniona wlasnoscią
    trzeba najpierw zapłacic skladke członkowska (1349zl) i stac sie czlonkiem
    spoldzielni ? Czy to normalna procedura?

    pozdrawiam
    tom.

  • 2. Data: 2005-08-31 09:43:32
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "tomek." <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba najpierw zapłacic skladke członkowska (1349zl) i stac sie czlonkiem >
    spoldzielni ? Czy to normalna procedura?

    U mnie normalna tylko oplata byla 500zl z nie ponad tysiac.

    the.one

  • 3. Data: 2005-08-31 12:18:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    tomek. wrote:
> [...]
    > trzeba najpierw zapłacic skladke członkowska (1349zl) i stac sie czlonkiem
    > spoldzielni ? Czy to normalna procedura?

    od jakiegoś czasu w ogóle nie trzeba być członkiem spółdzielni.