    From: " Anna" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Psychopata pod jednym dachem
    Date: Thu, 22 Jul 2010 13:47:28 +0000 (UTC)

    Witam,

    współwłaścicielowi tej samej nieruchomości /mieszkamy pod jednym
    dachem/ "odbiło" totalnie...

    Nasyła mi kontrole - wczoraj były kuratorki z sądu rodzinnego,że córka bawi
    się z nie szczepionym psem /przegarnęłam małego kundelka, ma wszystkie
    szczepienia/, a dziś dowiedziałam się,że to nie koniec kontroli...

    Jest to jego zemsta za to,ze TOZ zawiadomił policję,że moj pies jest
    wyrzucany przez niego na ulicę /siedział nie raz pod furtką w upale bez
    wody/ i policja przyjechała pod dom żeby zakazać mu tego, bo jest to
    przestepstwo...

    On myśli,że jak działka jest we współwłaśności to jemu wszystko wolno, a
    piesek nie jest agresywny.
    Miał ten pan już założoną przezemnie sprawę z art.207 KK, bo stosował
    rękoczyny i przemoc psychiczną.

    Teraz zapowiedział, że będzie się mścił... i że inne kontrole /ta wczorajsza
    wykazała raczej jego złe intencje/mi naśle /bo muszę być znów "prawym"
    obywatelem"/
    Jakbym nigdy nie była.

    Czy to nie jest przemoc domowa i czy nie można zgłosić tego na policję?
    Nie mogę z małoletnim dzieckiem żyć w tym domu, bo złośliwości z jego strony
    są przy każdej okazji, a dziecko moje straszy,że sąd mu matkę zabierze!
    Dziecko stało się płaczliwe, nerwowe, boi się.
    Poszłam z tym problemem do psychologa w poradni i dziecko chodzi na wizyty.

    Nie rozwiązuje to jednak podstawowego problemu - współwłaściciel chce się
    nas pozbyć z domu, bo sprawa działu spadku idzie nie po jego mysli...
    A mnie już brak siły psychicznej, by jego złośliwości na codzień znosić:(

    Co mogę zrobić?Proszę o pomoc.
    pozdr