  • 71. Data: 2005-11-01 17:53:26
    Temat: Re: Psy.
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 30.10.2005 Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał/a:

    > A wiesz, że po trawnikach nie wolno chodzić? Tego dzieci trzeba uczyć od
    > maleńkości! ;-)

    A srać na nie? To już wolno?
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 72. Data: 2005-11-01 17:54:55
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.11.2005 DaniTo <d...@b...pl> napisał/a:

    > Właściciele psów płacą podatek za psa. Gdzie są te pieniądze? Na co one są
    > wydawane?

    Nie wiem.

    > Może by tak zatrudnić za te pieniądze pracowników, którzy będa
    > sprzątać psie odchody? We Francji są tacy pracownicy i mają do dyskozycji
    > specjalne "odkurzacze" - widziałem na własne oczy.

    A ja płacę podatki za samego siebie.

    I wcale nie uważam, że daje mi to prawo do srania po trawnikach, na zasadzie
    "płacę podatki - to niech służby miejskie toto posprzątają".
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 73. Data: 2005-11-01 18:32:40
    Od: "DaniTo" <d...@b...pl>

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości

    > Nie wiem.

    A szkoda.

> [...]
    zasadzie
    > "płacę podatki - to niech służby miejskie toto posprzątają".

    Jeśli Pan porównuje się do zwierząt, to ja nie będę tego komentował.

  • 74. Data: 2005-11-01 19:57:29
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "DaniTo" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli Pan porównuje się do zwierząt,

    Taki "pan" to mnie kiedyś w noge na wsi ugryzł ;)))
    Toć to tylko wiejski dupek nie cierpiący zwierzat.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 75. Data: 2005-11-01 20:01:30
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Bo gdybyś ukończył więcej niż 3 pierwsze klasy, nauczyłbyś się, że
    > "dopuściłbyś" należy pisać razem.

    Ty matołku, tylko tego się nauczyłeś. Myślenia na pewno nie.

  • 76. Data: 2005-11-01 21:17:54
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 17:53:26 +0000 (UTC), Zbigniew B. napisał(a):

    > A srać na nie? To już wolno?

    To nie jest odpowiedź tylko wykręcanie - nomen omen - kota ogonem.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 77. Data: 2005-11-02 10:29:16
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.11.2005 DaniTo <d...@b...pl> napisał/a:

    > Jeśli Pan porównuje się do zwierząt, to ja nie będę tego komentował.

    Ja odnoszę się w niniejszym wątku raczej do WŁAŚCICIELI tychże
    zwierząt, i do ich zachowania - tj. przyzwolenia na... to, o czym mowa.

    1. W końcu pies nie płaci podatków - to właściciel je płaci. Więc
    "porównywałem się" do właściciela pieska, a nie jego pupila.

    2. Wszak piesek na taki trawnik jest przecież przez KOGOŚ wypuszczany,
    nieprawdaż? Nie mówimy o bezpańskich.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 78. Data: 2005-11-02 10:30:39
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 01.11.2005 Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał/a:

    > To nie jest odpowiedź tylko wykręcanie - nomen omen - kota ogonem.

    Wykręcanie kota ogonem zaczęło się - jak widać powyżej - w tej uwadze o
    dzieciach.
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 79. Data: 2005-11-02 10:37:09
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Leszek napisał(a):

    > Toć to tylko wiejski dupek nie cierpiący zwierzat.

    Gdzie wyczytałes, ze nie cierpi zwierząt? Napisał tylko, ze nie lubi,
    jak psy sadzą "kfiatki " na trawnikach, i ma rację. A skoro własciciele
    psów sa tacy "światowi" a nie buraczani, to niech do jasnej anielki
    sprzatają po swoich pupilkach.

    A epitet "wiejski dupek" świadczy nie o tym, do kogo jest skierowany,
    tylko o piszącym. Kompleksiki?
    Justyna

  • 80. Data: 2005-11-02 11:13:36
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Wykręcanie kota ogonem zaczęło się - jak widać powyżej - w tej uwadze o
    > dzieciach.

    Wykrecanie kota ogonem? Wszystko, co powiedzialem, przydarzylo sie i nie
    bylo zbyt mile. Nie mowiac o tym, ze od kilku lat nie musze chodzic po
    osiedlu z wzrokiem wbitym w ziemie w poszukiwaniu "min", bo sasiedzi zaczeli
    sie NORMALNIE zachowywac, sprzatajac po swoich pupilach. Jeszcze w kwestii
    poprawnosci politycznej zakazu "wysadzania psa na trawniczek"... Dlaczego,
    myslisz, wprowadzono zakaz wchodzenia na plaze nadmorskie z psami?

    Na koniec - nie postuluje wprowadzenia stanu rzeczy, bedacego natchnieniem
    do montypythonowskich zartow w stylu "paniusia z piesiem na rekach,
    szorujaca w trybie pilnym na wydzielony trawniczek kloaczny, celem
    oproznienia zawartosci psa", tylko niech sie jedna z druga naucza, ze jak
    pies sra, to naturalnym odruchem nie powinno byc odwracanie glowy i
    udawanie, ze nic sie nie dzieje ("zeby sie piesio nie zestresowal, ze ktos
    na niego patrzy"?), tylko wyciagniecie woreczka foliowego z kieszeni i
    zabranie przy pomocy lopatki gustownego pakunku do kosza.

    Pozdrawiam,

    Tiger