  • 11. Data: 2007-05-09 19:43:07
    Temat: Re: Przymus dyżuru
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl>

    > hmmm... prawnikiem nie jestem, ale nie jestem pewien czy dyżur domowy
    > nie jest traktowany tak jak pobyt w pracy,
    Nie jest.

    a Ale byś musiał sprawdzić to sobie w KP bo w
    > sumie u nas jest to fikcja więc jak już wspominałem nie bardzo mnie to
    > interesowało.
    > A.

    jest fikcją tylko dla tego że pracownicy pozwalają aby był fikcją liżąc dupy
    ze wszystkich sił pracodawcom, nieważne co ci drudzy im zafundują i jak
    będzie to gorzkie.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2007-05-10 09:37:59
    Od: "pt" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@inetriaUSUN_TO.pl> napisał w
    wiadomości news:f1t89o$p5d$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    dupy
    > ze wszystkich sił pracodawcom, nieważne co ci drudzy im zafundują i jak

    Pewnie masz rację, ale bezrobocie jest wciąż jeszcze wysokie, a w moim wieku
    trudno o pracę
    PawelT