    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Subject: Przyczepka reklamowa na parkingu
    Date: 01 Feb 2006 10:40:26 GMT

    Jest parking, z tego co wiem należy do miasta. Na parkingu od wielu
    miesięcy stoi przyczepka z reklamą, taka jakie czasem można zobaczyć
    ciągnięte przez samochody po mieście. Billboard reklamuje pobliski
    sklep, a więc stoi bez przerwy, nikt tym nigdzie nie wyjeżdża.
    Przyczepa zajmuje jedno miejsce postojowe, a te, wiadomo, w
    wielu miejscach W-wy są na wagę złota. Poza tym podczas silnych
    wiatrów przyczepa przewróciła się, choć szczęśliwie na tę stronę,
    gdzie nie stał żaden samochód, ludzi też tam nie było, co nie znaczy,
    że przy kolejnych wiatrach nie zwali się na inne samochody. Bydle jest
    duże i ciężkie, i jak widać ze względu na kształt i wymiary mało
    stabilne.

    W związku z tym mam pytanie o przepisy, które skłoniłyby właściciela
    do usunięcia reklamowej przyczepy. Obawiam się, że może nic nie być, w
    końcu chyba każdemu wolno stać na parkingu jak długo zechce, ale może
    za to jakieś inne rady praktyczne?

    Renata