  • 31. Data: 2005-11-17 22:58:05
    Temat: Re: Przewrażliwiony(?) kanar
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Bartnik jest wyrazem staropolskim, jakbyś nie wiedział.

    We wszystkich polskich gwarach oczywiście?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 32. Data: 2005-11-17 23:16:17
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2005 17:01:47 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > a czy ja mam prawo zadac od Ciebie dokumentow?
    > Schowal plakietke, nie oazal legitymacji, nie ma uprawnien.

    A moze wypadaloby wtedy poprosic reszte 'kanarkow' o skontrolowanie swojego
    kolegi czy ma wazny bilet ... skoro byl po cywilnemu to chyba nie
    przyslugiwala mu znizka 100% (przynajmniej warszawski ztm tak nie ma)

  • 33. Data: 2005-11-18 05:18:13
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > We wszystkich polskich gwarach oczywiście?

    W ogóle to nie jest pojecie gwarowe.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 34. Data: 2005-11-18 05:19:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > W takim razie pozwij mnie i wsadz za kratki, bo wlasnie sie z Ciebie smieje :-)

    Ja jestem mało obrażalski ...

  • 35. Data: 2005-11-18 06:18:40
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Fri, 18 Nov 2005 06:18:13 +0100, Johnson napisał(a):

    > W ogóle to nie jest pojecie gwarowe.

    :)

    Pozdrawiam
    Jasko _Bartnik_

  • 36. Data: 2005-11-18 08:52:14
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Papuga, pingwin, kanarek... Porownywanie zawodow do ptactwa jest
    > powszechne i wcale nie uwazam, zeby bylo obrazliwe. Moze i nie wyraza
    > szacunku, ale ma tez swoje ugruntowanie w tradycji,

    Kiedyś w tramwajach jeździł konduktor, który sprzedawał bilety i kontroler,
    który je sprawdzał. Oboje mieli czapki z kolorowymi wstążkami. A że
    kontroler miał żółtą, to stąd wzięło się określenie kanarek

  • 37. Data: 2005-11-18 08:54:29
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

> [...]
    > kolegi czy ma wazny bilet ... skoro byl po cywilnemu to chyba nie
    > przyslugiwala mu znizka 100% (przynajmniej warszawski ztm tak nie ma)

    O, tego nie wiedzialem. Ale nie omieszkam wykorzystac w przyszłości :)