    From: "Matello" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przewóz alkoholu przez granice
    Date: Wed, 13 Apr 2005 20:23:50 +0200

    Witam,

    Mam pytanko - trafiła mi się okazja na krótki wyjazd do Czeskiej Pragi w
    przyszłym tygodniu. Przy okazji chciałbym odnowic zapas mojego ulubionego
    piwa, którego w Polsce albo nigdzie nie ma, albo jak już jest to ze sporą
    marżą.
    Problem w tym, że zrobiłbym sobie chętnie naprawdę spory zapas tego piwa i
    jeszcze przywiózl po kilka butelek znajomym (zaznaczam, że mowa tylko o
    piwie), zwłaszcza, że będe miał w samochodzie troche miejsca. Chciałbym więc
    na ten wyjazd zabrac kilka skrzynek na butelki, powiedzmy 4 - 5 i w tym
    potem to przywieźc, żeby nie ryzykowac potłuczenia.
    I teraz pytanie - podobno juz nie ma limitów na przywożenie piwa z Czech /
    Słowacji, ale jednak nurtuje mnie, czy jak celnik zobaczy że wioze do Polski
    powiedzmy 5 pełnych skrzynek (jakieś 100 butelek), to się nie przyczepi i
    bede mial problemy?

    Pozdrawiam,
    MaT