  • 11. Data: 2014-08-19 14:59:53
    Temat: Re: Przetarg w UM
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-19 11:43, Kris pisze:
    > A tak z ciekawości: po co Tobie była ta informacja?
    Jeżeli dowiedziałbym się, że wpłaciła 1 osoba, to już wszystko bym
    wiedział :)

    > Wg mnie ta informacja nie powinna być ujawniana przed ogłoszeniem wyniku przetargu
    bo i po co.

    A dlaczego ma być to tajemnica?

  • 12. Data: 2014-08-19 15:41:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 sierpnia 2014 14:59:53 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:
    > A dlaczego ma byďż˝ to tajemnica?
    By uniknąć kombinacji typu że wiesz ze 1 osoba wpłaciła, domyślasz się kto i
    dogadujecie się miedzy Sobą.
    Dla mojego kumpla który w różnych przetargach i licytacjach startuje i z tego żyje(tu
    kupi tam sprzeda)wiedza ile osób wpłaciło wadium była by bardzo cenna. wiedziałby
    chociaż czy w ogóle i ile gotówy brać aby przekonać współicytujących do
    nielicytowania;). A na takim obrocie sprawy niekoniecznie zależy ogłaszającemu
    przetarg. A następnym krokiem mogło by być ze chciałbyś w ramach informacji
    publicznej wiedzieć kto konkretnie wadium wpłacił.

  • 13. Data: 2014-08-20 12:20:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Klobukowski" napisał w wiadomości
    W dniu poniedziałek, 18 sierpnia 2014 17:47:33 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >To się odwołaj.

    To odpowiedz bedzie za miesiac :-)

    >Jeśli w wyniku takiej opieszałości poniesiesz stratę, to szykuj
    >pozew.

    Zaraz zaraz ...
    a) maja odpowiedziec "natychmiast" ? Tego chyba nikt nie oczekuje ze
    urzednik rzuci swoje zajecie i bedzie odpowiadal.
    Maja ustawowy czas na odpowiedz i jesli sie wywiaza w terminie to
    pretensji miec nie mozesz.

    b) udowodnij ze w wyniku opieszalosci podania ilosci wplaconych wadiow
    poniosles jakakolwiek strate ...

    J.