    From: "jarek d." <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przetarg - prefenecje krajowe, grupa kapitałowa
    Date: Fri, 9 Sep 2005 14:21:39 +0200
    Sender: d...@o...pl@82.160.49.233

    Witam serdecznie Grupę

    Niebawem mam przeprowadzić przetarg nieogranicziny. W związku z tym mam 2
    pytania:
    1. Czy preferencje krajowe są dopuszczalne w kontekście naszego
    wuniowstąpienia
    2. Firma, w której pracuję jest w grupie kapitałowej. Roboty budowlane
    będące przedmiotem przetargu na pewno będą wykanane przez firmę spoza naszej
    grupy ale na specjalistyczną cześć robót wykonawca będzie musiał wziąć
    podwykonawcę, którym z kolei może być firma z naszej grupy kapitałowej. Czy
    mogę tak skonstruować siwz, by za wzięcie "naszego" podwykonawcy oferent
    otrzymywał więcej punktów? (wartość robót podwykonawcy to około 20% wartości
    całego kontraktu)

    pozdr.
    jarek d.