    From: "Michał C. - student" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przesyłka - i po przesyłce.
    Date: Sat, 15 Jan 2005 02:55:56 +0100

    Witam. Przedstawie krótko mój problem. 21 grudnia 2004 roku wysłałem
    przesyłką zwykłą priorytetową nowiutki telefon o wartości około 1000zł.
    Fakt popełniłem duży błąd bo nie wysłałem tego telefonu paczką
    wartośiową, ale sprzedaż na allegro nie ma wtedy zbyt dużego sensu.
    Paczka do tej pory nie dotarła do odbiorcy, a po złożeniu reklamacji z
    Poczty odpisali mi, iż około 25 stycznia sprawa zostanie wyjaśniona.
    Spodziewam się, że w wyjaśnieniu tym będzie mowa o zaginięciu paczki i
    minimalnym odszkodowaniu które będzie w granicach 50 zł (taką informację
    uzyskałem na poczcie). Co mogę jeszcze zrobić oprócz złożenia
    reklamacji. Czy jest możliwość wniesienia skargi na policję albo do
    innego organu ? Qrcze to był świetny telefon a nie mam po nim ani śladu
    ani "centa". Pozdrawiam i proszę o odpowiedź