  • 381. Data: 2019-04-15 06:45:06
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak napiszą, ze ustawa nie dotyczy parku, chodnika i ścieżki, to nie
    > będą tam łapać. Kiedy Ty zrozumiesz, że policjant nie jest od
    > ustanawiania prawa.

    To czemu potem odpuściliście?

    Skoro ustawodawca napisałe, że masz dopełnić obowiązek meldunkowy a
    gdzieś między 1/4 a 1/3 ludzi go nie dopełnia, to czemu nie biegacie po
    kraju i nie wszczynacie postępowań (kara grzywny, chyba do 5kPLN)?
    Uważaacie, że wiecie lepiej od ustawodawcy?

    Jeszcze raz napiszę - w cywilizowanej Europie piesi łazą na czerwonym po
    przejąciach a w zasadzie gdzie chcą po jezdniach (ba robi się oficjalnie
    "nielegalne" przejścia z obniżeniem krawężnika dla wózków i
    niepełnosprawnych) na oczach policji i działa. Inne prawo? Nie. Po
    prostu tam policjanci nie mają mentalności sowieckiego stójkowego (w
    zasadzie stójkowy to jeszcze carska tradycja). I tak oto półtora
    stulecia nie wystarczyło, żeby kulson uwierzył w siebie i samodzielnie
    pomyślał.

    Shrek

  • 382. Data: 2019-04-15 07:49:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Nie udawaj głupszego niż usiłujesz uchodzić. Nie bez powodu w stanach
    > masakry urzadza się bronią palną.
    > [...]

    Oraz benzyną i nawozami (168 zabitych) [1]. Jak ktoś jest niegłupi i
    _zdeterminowany_ to mu broń palna do masakr nie jest konieczna.
    Bardziej upierdliwa ścieżka przy braku masowego legalnego dostępu do
    broni palnej może "dać więcej czasu na ochłonięcie", zniechęcić mniej
    zdeterminowanych i głupszych.

    AFAIR w Londynie (ostatnie kilka tygodni) był przypadek "szeregowych"
    napaści z nożem. Jednego dnia seria napaści nożem na pojedyncze osoby
    w dość odległych miejscach prawdopodobnie przez jednego sprawcę.

    [1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_w_Oklahoma_City

    --
    A. Filip

  • 383. Data: 2019-04-15 09:45:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli dachówka vs pistolet:
    >
    > Ani dachówka ani pistolet nie chroni przed atakiem nożownika - remis
    > I dachówka i pistolet może zabilić - remis
    > Dachówka chroni przed deszczem - 1:0 dla dachówki;)

    https://www.bonzeal.com/images/thumbnails/465/465/de
    tailed/3/61385636741529723852933311380.jpg
    Szach-mat.

    --
    Marcin

  • 384. Data: 2019-04-15 10:19:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, April 14, 2019 at 10:08:18 PM UTC+2, u2 wrote:

    > ograniczenia w rejestracji (wydawaniu pozwoleń) broni to spadek po PRL,
    > w PRL władza trzymała ludzi za mordę:)

    Dokladnie, razem z Rumunia jestesmy praktycznie rozbrojeni:

    https://wmeritum.pl/sztuk-broni-przypada-100-mieszka
    ncow-europie-posel-kukiz15-publikuje-zestawienie/165
    806

    Ale w sumie nie ma sie co dziwic, w czasie II wojny praktycznie jako jedyny kraj
    mielismy panstwo podziemne, ruscy troche wysilku poswiecili (w czasie wojny i po) na
    jego zlikwidowanie. Wiec musieli sie zabezpieczyc. Teraz lewactwo kontynuuje ich
    "dzielo" :(
    Posiadanie broni przez obywateli ma sporo plusow, a w czasie wojny jest wrecz
    wskazane. Tak sie zabezpiecza np. Szwajcaria. My na swoich sasiadow nie mamy co
    liczyc, w otwarej walce raczej szybko przegramy, wiec jedyne co moze odstraszac
    potencjalnych agresorow to duze prawdopodobienstwo powstania skutecznej
    partyzantki... A jak widac w niedawnej histrii (Balkany, Ukraina) konflikty zbrojne
    w Europie jednak wybuchaja, pomimo istnienia NATO, ONZ itp :(

    WS

  • 385. Data: 2019-04-15 11:56:12
    Od: Kviat

    W dniu 15.04.2019 o 10:19, WS pisze:

    > Dokladnie, razem z Rumunia jestesmy praktycznie rozbrojeni:

    Bzdura.
    Mamy wojsko. Oczywiście stan uzbrojenia pozostawia wiele do życzenia,
    ale co to ma wspólnego z dostępem do broni jakiegoś Kowalskiego?
    Rumunia też ma wojsko.

    Próbujesz manipulować mieszając bez sensu dwie strefy walutowe.

> [...]
    jego zlikwidowanie. Wiec musieli sie zabezpieczyc. Teraz lewactwo kontynuuje ich

    Napiszę wprost: bredzisz.
    Nie wiem czy specjalnie, czy z powodu nieuctwa. I nie będę wnikał.

    > Posiadanie broni przez obywateli ma sporo plusow,

    Nie ma żadnego.

    > a w czasie wojny jest wrecz wskazane.

    Szykujesz się do wojny?

    > Tak sie zabezpiecza np. Szwajcaria.

    Bredzisz.
    Tam jest zupełnie inny model. Jedną z przyczyn jest neutralność.
    Nie będę ci tego tłumaczył, bo i tak nie zrozumiesz, skoro do tej pory
    nie zrozumiałeś samodzielnie mając swobodny dostęp do informacji.

    >My na swoich sasiadow nie mamy co liczyc,

    I pewnie dlatego trzeba wyjść z UE, żeby mieć jeszcze mniej sojuszników?

    > w otwarej walce raczej szybko przegramy,

    Bo jak Kowalski ze swoim pistoletem wyjętym z szafy pobiegnie na czołgi
    i rakiety, to wygramy.

    > wiec jedyne co moze odstraszac potencjalnych agresorow to duze prawdopodobienstwo
    powstania skutecznej partyzantki...

    Bzdura. Nie odstrasza.
    Są rejony świata, gdzie nawet dzieci biegają po ulicach z kałachami i
    jakoś to nie przeszkadza podejmować interwencji zbrojnych innym państwom.

    > A jak widac w niedawnej histrii (Balkany, Ukraina) konflikty zbrojne w Europie
    jednak wybuchaja, pomimo istnienia NATO, ONZ itp :(

    Konflikty zbrojne wybuchają dzięki fanatykom religijnym, populistom,
    nacjonalistom i innym tego typu pseudonarodowościowym oszołomom,
    wierzącym w wyższość jednego narodu nad innym, albo w wyższość jednej
    religii nad inną.
    Jak napadają na inne państwo to w dupie mają, czy Kowalski ma w domu
    broń, sprawdzają tylko jakie napadnięty ma międzynarodowe zaplecze
    polityczne i czy ich armia dysponuje odpowiednimi siłami.
    A i to nie zawsze, bo fanatycy mają kisiel w głowie i żaden kowalski ze
    spluwą w szufladzie ich nie odstraszy.

    Gdyby nie NATO, ONZ, UE itd. - a w kontekście Europy szczególnie UE,
    konfliktów byłoby zdecydowanie więcej. Oszołomstwa nigdzie nie brakuje.

    Rozdawanie broni obywatelom to dolewanie benzyny do ognia.
    Ograniczenie dostępu do broni, to nie jakieś lewactwo, tylko zdrowy
    rozsądek.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 386. Data: 2019-04-15 12:55:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Apr 2019 16:58:02 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Duży kraj, to i debili więcej.

    Chiny i Indie mają ponad miliard mieszkańców, USA ~330 mln.
    Kiedy ostatnio były doniesienia o strzelaninie w hinduskiej szkole albo w
    czasie koncertu w Chinach?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 387. Data: 2019-04-15 13:09:47
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noża [ludobójstwo z użyciem maczet]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Chiny i Indie mają ponad miliard mieszkańców, USA ~330 mln.
    > Kiedy ostatnio były doniesienia o strzelaninie w hinduskiej szkole albo w
    > czasie koncertu w Chinach?

    Do masowego ludobójstwa w Ruandzie wystarczyły maczety AFAIR. Jak to
    wliczasz do swojej niezwykle tendencyjnie skrzywionej statystyki?

    --
    A. Filip

  • 388. Data: 2019-04-15 13:46:21
    Od: Kviat

    W dniu 15.04.2019 o 13:09, A. Filip pisze:

    > Do masowego ludobójstwa w Ruandzie wystarczyły maczety AFAIR. Jak to
    > wliczasz do swojej niezwykle tendencyjnie skrzywionej statystyki?

    Lepiej gdyby mieli pistolety?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 389. Data: 2019-04-15 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Tak sie zabezpiecza np. Szwajcaria.

    Nie widze problemu na posiadanie broni w stylu Szwajcarskim czyli po
    przeszkoleniu wojskowym mozesz miec bron w domu ale BEZ AMUNICJI!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 390. Data: 2019-04-15 14:10:03
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > Nie widze problemu na posiadanie broni w stylu Szwajcarskim czyli po
    > przeszkoleniu wojskowym mozesz miec bron w domu ale BEZ AMUNICJI!!!

    A dopiszesz dopiero kiedy wprowadzili to ograniczenie i jak strasznie
    było wcześniej?

    --
    A. Filip