  • 1. Data: 2002-09-04 07:12:51
    Temat: Przestępcze śledzenie?
    Od: "Marek" <s...@p...fm>

    Jakie są w tym kraju możliwości swobodnego poruszania się?

    Czy wolny człowiek może się poruszać na terenie dużego miasta
    za drugim (równie wolnym, bądź spokrewnionym człowiekiem
    - w moim przypadku żoną) po publicznych chodnikach,
    jak również korzystać w tym samym czasie z tych samych
    publicznych środków komunikacji miejskiej?

    Jakie są kryteria oceny, czy takie poruszanie się
    jest naruszeniem prawa wolności drugiej osoby?

    Czy fakt, że żona złożyła pozew o rozwód zmienia moje prawa,
    do poruszania się w tym samym kierunku co żona?

    Oczywiście na grupie nie będę ukrywał, że chciałem się dowiedzieć,
    z kim moja żona spędza noce.
    Czy mam prawo do zbierania dowodów w tej sprawie?
    Czy można takiego delikwenta wskazać jako dowód zdrady małżeńskiej
    przy rozprawie rozwodowej?

    Policjantowi powiedziałem, że lubię nocne spacery,
    co przyjął bez używania dozwolonych mu środków perswazji
    i poprosił mnie o oddalenie się.
    Niemniej jednak, czy policjant na służbie może być wykorzystywany
    jako ochroniarz lekko prowadzących się kobiet (tzw. alfons)?

    Z góry dziękuję za odpowiedź

    Marek

  • 2. Data: 2002-09-04 18:09:27
    Temat: Re: Przestępcze śledzenie?
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niemniej jednak, czy policjant na służbie może być wykorzystywany
    > jako ochroniarz lekko prowadzących się kobiet (tzw. alfons)?

    Mylisz pojęcia .Tak zwany alfons to osoba czerpiąca zyski z nierządu
    podległych mu pracownic a nie tylko ochroniarz.Za to Ty podpadasz pod
    definicję rogacza;)))

    Leszek