  • 1. Data: 2012-08-12 09:20:20
    Temat: Przesłuchanie przez policję w święto
    Od: Shrek <s...@d...pl>

    Witam
    Za nie przyjęcie mandatu karnego za tzw wykroczenie drogowe sprawa trafi
    do sądu. Policjant wypełnił dwa druki i część jednego z nich przekazał
    mnie. Jest to wezwanie w charakterze podejrzanego.
    Wezwanie jest datowane na 15.08.2012 ale nie do sądu tylko do "WRD KMP
    miasto ulica"

    Moje pytanie jest następujące:
    Czy to błąd sporządzającego wezwanie czy policja przesłuchuje również w
    święta?

  • 2. Data: 2012-08-12 09:57:23
    Temat: Re: Przesłuchanie przez policję w święto
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > miasto ulica"
    >
    > Moje pytanie jest następujące:
    > Czy to błąd sporządzającego wezwanie czy policja przesłuchuje również w

    Prowdopodobnie akurat ma służbę i coś robić musi.

  • 3. Data: 2012-08-12 12:43:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.08.2012 09:20, Shrek pisze:

    > Moje pytanie jest następujące:
    > Czy to błąd sporządzającego wezwanie czy policja przesłuchuje również w
    > święta?

    A dlaczego nie?

    Policja pracuje i w święta.

  • 4. Data: 2012-08-12 14:04:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A dlaczego nie?
    >
    > Policja pracuje i w święta.

    raczej policja pracuje od święta

  • 5. Data: 2012-08-12 21:31:43
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Czy to błąd sporządzającego wezwanie czy policja przesłuchuje również w
    > święta?
    Pewnie masz mafię z drugiej strony.
    Ale teraz od Ziobry jakieś tam sądy pracują w święta.
    Ja tak miałam. Dowiedziałam się dawno, jeszcze nie było tego sądownictwa
    pszyspieszonego, z jakiegoś pszysłanego mi pisma, że sąd podjął jakąś
    decyzję 15 sierpnia.
    Teraz wiem, że sądy to mafia, ale wtedy nie miałam jeszcze100% pewności.

  • 6. Data: 2012-08-13 08:55:16
    Od: Shrek <s...@d...pl>

    > A dlaczego nie?
    >
    > Policja pracuje i w święta.

    A po co jeszcze przesłuchanie na policji skoro sprawa jest kierowana do
    sądu?

  • 7. Data: 2012-08-13 15:51:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.08.2012 08:55, Shrek pisze:

    > A po co jeszcze przesłuchanie na policji skoro sprawa jest kierowana do
    > sądu?

    <sarkazm>
    Dla rozrywki. Policjanci nie mają nic innego do roboty jak tylko robić
    przesłuchania i sporządzać protokoły z przesłuchań. Oni kochają te
    wszystkie papierki i nic ich bardziej nie uszczęśliwia, jak wypełnieni
    kolejnego.
    </sarkazm>

  • 8. Data: 2012-08-14 08:12:41
    Od: Shrek <s...@d...pl>

> [...]
    > przesłuchania i sporządzać protokoły z przesłuchań. Oni kochają te
    > wszystkie papierki i nic ich bardziej nie uszczęśliwia, jak wypełnieni

    Rozumiem.
    Zapytam jeszcze ile wynoszą koszty sądowe jeśli jednak sąd uzna mnie winnym?

  • 9. Data: 2012-08-20 15:44:55
    Od: Sonn <c...@p...pl>

    W dniu 2012-08-13 15:51, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > przesłuchania i sporządzać protokoły z przesłuchań. Oni kochają te
    > wszystkie papierki i nic ich bardziej nie uszczęśliwia, jak wypełnieni

    10/10

    :)

    --
    Sonn