  • 1. Data: 2004-01-31 12:27:11
    Temat: Przedawnienie.
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    Zlozylem do sadu pozem roszczeniowy 30 pazdziernika 2003r. Roszczenie to
    dotyczy 3 ubieglych lat. Czy roszczenie to dotyczyc moze takze pazdzienika
    2000r. czy obowiazuje dopiero od listopada 2000r.?

  • 2. Data: 2004-02-01 18:43:01
    Temat: Re: Przedawnienie.
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    Nikt nie wie?

  • 3. Data: 2004-02-01 22:09:30
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "goliat" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zlozylem do sadu pozem roszczeniowy 30 pazdziernika 2003r. Roszczenie to
    > dotyczy 3 ubieglych lat. Czy roszczenie to dotyczyc moze takze pazdzienika
    > 2000r. czy obowiazuje dopiero od listopada 2000r.?
    jaki charakter ma roszczenie? bo nie wiem jak długi jest okres jego
    przedawnienia.

  • 4. Data: 2004-02-02 10:37:40
    Od: "goliat" <g...@p...onet.pl>

    > jaki charakter ma roszczenie? bo nie wiem jak długi jest okres jego
    > przedawnienia.

    O zaplate, czyli 3 lata.