    From: "Grzegorz Wenc" <g...@p...usun.onet.remove.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przeslanki rozwodowe - praca zaliczeniowa
    Date: Sun, 1 Feb 2004 14:41:59 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@au46.internetdsl.tpnet.pl

    > Chłopie! Po co się krępujesz? Od razu poproś o gotową pracę
    > zaliczeniową :)

    No nie, tak nie mozna... skopiowanie gotowej byloby jakby niezgodne z prawem
    :> To tak na marginesie.
    A nawiazujac do watku: nie wspomnialem, ze praca zaliczeniowa nie bedzie
    sygnowana moim nazwiskiem; prosze o te zrodla w imieniu innej osoby, ktora
    ma taki temat opracowac. Inaczej rzecz ujmujac: nie wiem czy posiadanie
    dobrych zrodel literaturowych to juz prawie wszystko, jednakze czesto mialem
    wrazenie, ze napisanie pracy humanistycznej ma w sobie wiele z cytowania.
    Nie znam sie na tym, gdyz moje wyksztalcenie jest techniczne i prace, ktore
    pisalem mialy zawsze pewien element tworczy (naturalnie wiele prac, typu
    referatow, bylo w znacznym stopniu odtworczych :) ).
    Jezeli pytanie z mojego pierwszego posta wydalo sie banalne i tendencyjne to
    przepraszam. Byc moze osoba ze srodowiska prawniczego potrafi podac bez
    wiekszego zastanowienia dziesiatki pozycji obejmujacych temat przeslanek
    rozwodowych, ale ja niestety nie mam w tej kwestii rozeznania.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Wenc