  • 1. Data: 2002-12-04 09:31:31
    Temat: pomocy
    Od: "sada" <z...@p...onet.pl>

    Witam i proszę o pomoc rzyczliwych grupowiczow!

    -Jako firma wykonałem usluge (przeszycia odzieży) innej firmie.
    -Warunki tej wspolpracy opisywala umowa.
    -Po wykonaniu uslugi wystawilem fakture VAT zgodnie z umowa.
    -Podpisanie jej mialo nastapic po sprawdzeniu jakosci.
    -Po pewnym czasie dowiedzialem sie , ze byly bledy ,ktore poprawiono wbrew
    umowy u zleceniodawcy,a mnie obciazono znacznie.
    -Nie przedstawiono mi kosztorysu poprawek mimo , że o to wystapilem.
    -Kazano mi wystawic fakture korygujaca z wartoscia pomniejszona o kwote
    obciazenia.
    -Niestety poniewaz to mialo warunkowac szybka wyplate wystawilem taka
    fakture.
    -Uplynal juz rok a pieniedzy nie ma.

    Czy mam szanse na odzyskanie calej kwoty zlecenia mimo , ze wystawilem pod
    naciskiem fakture korygujaca. Jak to zrobić?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam