    From: "raf_m" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prześladowanie - co zrobić ?
    Date: Wed, 4 Dec 2002 12:53:26 +0100

    Problem dotyczy mojej dziewczyny - przyszłej żony. Od 8 lat dostaje ona na
    imieniny bądz urodziny mase kwiatów i słodyczy. Mało tego co jakiś czas
    dostaje po kilka głuchych telefonów. ( w różnych porach dnia nawet czasami w
    środku nocy) zmiana nr. telefonu nic nie pomogła. Dostaje także kilka razy w
    tygodniu sms od niego z wyznaniami miłości i prośby umówienia na spodkanie.
    Mało tego ostatnio jak się dowiedział że zamierzamy się pobrać zaczoł mnie
    poprzez sms pisane do mojej kobiety bardzo obrażać.
    Mógłbym po prostu obić mu r... ale chcę się dowiedzieć jak to można załatwić
    w prawny sposób.
    Dodam iż znam jego imię i nazwisko.