  • 1. Data: 2002-10-30 10:22:02
    Temat: Przepisy przeciwpozarowe
    Od: Gamon' <r...@g...pl>

    Czesc!

    Czy w jakichs przepisach odnosnie bezpieczenstwa/zagrozenia pozarem jest
    powiedziane cos na temat przechowywania/skladowania na korytarzach w
    blokach przedmiotow i materialow latwopalnych? Czy mozna gdzies
    anonimowo to zglosic? Wiem, ze straz wlepia mandaty, ale nie wiem, czy
    tylko na zyczenie administracji, czy mozna to do nich zglosic. Wlasnie
    sasiad zawalil mi czesc korytarza swoimi rupiecaimi - drewaniane meble,
    jakies papiery, pudla, worki, a dodagac sie znim nie mozna, on z tych
    najwaznejszych; ryja mu przeciez nie obije, bo po co mi klopoty.

    Pozdrawiam,
    robal.