  • 1. Data: 2002-02-26 18:56:31
    Temat: Przeniesienie oprogramowania do nowej firmy.
    Od: "See_you" <s...@p...easy.pl>

    Czy ktos zna rozwiazanie?
    Mam kilka programow kupionych na spolke z oo.
    Spolke likwiduje i chcialbym ich uzywac w mojej drugiej firmie:
    dzialalnosc gospodarcza na ksiazce,
    Czy musze kupic nowe programy a tamte sa do wyrzucenia
    po likwidacji firmy, czy moge w jakis sposob przepisac prawa wlasnosci.
    Obie firmy sa moja jednoosobowa wlasnoscia.
    Pozdrowienina,
    see_you

  • 2. Data: 2002-02-26 22:26:39
    Temat: Re: Przeniesienie oprogramowania do nowej firmy.
    Od: "Jan Krzysztof Fedorowicz" <j...@f...pl>

    Użytkownik "See_you" <s...@p...easy.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > po likwidacji firmy, czy moge w jakis sposob przepisac prawa wlasnosci.
    > Obie firmy sa moja jednoosobowa wlasnoscia.

    Witam
    Po prostu odsprzedaj

    jkf Jan Krzysztof Fedorowicz
    j...@f...pl
    www.fedorowicz.pl
    j...@j...pl
    www.jkf.pl

  • 3. Data: 2002-03-05 23:19:40
    Od: "Wieca" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Krzysztof Fedorowicz" <j...@f...pl> napisał
    w wiadomości news:a5h29t$ca0$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "See_you" <s...@p...easy.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Witam
    > Po prostu odsprzedaj
    Raczej przeczytaj umowę licencyjną. Z reguły odsprzedaż nie jest możliwa i
    musisz kupić nowe oprogramowanie.

    Wieca