eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej › Przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " Rysio29" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej
    Date: Wed, 21 Dec 2005 10:08:12 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <dob9ic$76r$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: luna.gbpbp.com.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1135159692 7387 172.20.26.235 (21 Dec 2005 10:08:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Dec 2005 10:08:12 +0000 (UTC)
    X-User: rysio29
    X-Forwarded-For: 192.168.10.223
    X-Remote-IP: luna.gbpbp.com.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:351220
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam Grupowiczów

    Czy jest nadal aktualny przepis, w myśl którego po przekroczeniu terminu
    naprawy gwarancyjnej przysługuje wymiana sprzętu na nowy ? Sprzęt był wart ok.
    5500 zł.
    Jeśli np. prześlą mi go 1 czy 2 dni po terminie, czy mogę uprzeć się że chcę
    nowy (końcówka gwarancji naprawianego sprzętu) ?
    Jeśli tak, to jak to wyegzekwować ?
    Udowodnienie im że sprzęt dotarł w danym dniu chyba nie powinno być trudne:
    Kurier powinien udostępnić kopię listu przewozowego z potwierdzeniem odbioru.

    Pozdrawiam.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.12.05 16:20 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1