  • 1. Data: 2003-12-16 23:23:13
    Temat: Przejscie w niedozwolonym miejscu
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    Witam

    Przeszedlem przez ulice z bramy na druga strone gdzie mialem auto i
    zatrzymali mnie stroze prawa chcieli mi wlepic mandat ale go nie przyjalem.
    Byli na tyle bezczelini ze mnie wyprowadzili z rownowagi w chwili kiedy mnie
    sprawdzali przechodzilo przez ulice kilka innych osob i nie zwrocili na nich
    uwagi. Kiedy sie zapytalem dlaczego nie legitymuja tamtych ludzi to
    odpowiadali ze teraz sie mna zajmuja. Sprawa ma byc skierowana do sadu
    grockiego.
    Nie chodzi juz o te 20zl mandatu bo to smieszne pieniadze tylko o zachowanie
    policjantow.
    W momencie kiedy przechodzilem przechodzila tez kobieta z wozkiem i babcia z
    psem i uwzieli sie na mnie.
    Czy ktos moze zna na co moge sie powolac przechodza nie przez pasy ?
    Jak sie od tego odwolac i jak tlumaczyc ?

    Bede wdzieczny za pomoc

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-16 23:51:04
    Temat: Re: Przejscie w niedozwolonym miejscu
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik vlo <v...@t...pl> napisał:
    > Czy ktos moze zna na co moge sie powolac przechodza nie przez pasy ?

    Chyba tylko z Art. 13. pkt 2. i 3. Ustawy prawo o ruchu drogowym.
    Czyli jeśli przechodziłeś w odległości mniejszej niż 100m od
    przejścia dla pieszych, to się nie wybronisz.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 3. Data: 2003-12-17 00:55:44
    Od: "vlo" <v...@t...pl>

    Dzieki za odpowiedz. No bylo ok. 50 metrow.
    A czy w momencie przejscia przez ulice moglem byc niepoczytalny ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-12-17 04:49:13
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bro9gm$nmk$1@absinth.dialog.net.pl>, vlo wrote:
    > Dzieki za odpowiedz. No bylo ok. 50 metrow.
    > A czy w momencie przejscia przez ulice moglem byc niepoczytalny ?

    Mogłeś być. Mamy liberalne prawo, które pozwala niepoczytalnym przechodzić
    przez ulicę, tak że się nie bój, za to sąd nie wymierzy kary.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-12-17 05:00:40
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    v...@t...pl news:bro9gm$nmk$1@absinth.dialog.net.pl

    > A czy w momencie przejscia przez ulice moglem byc niepoczytalny ?

    rotfl

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2003-12-17 06:07:19
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Dzieki za odpowiedz. No bylo ok. 50 metrow.

    Sprawdz czy to twoje jest przejsciem dla pieszych, czy
    przejsciem przez jezdnie. Bo w kodeksie, o ile sie nie myle, to
    2 rozne przejscia. Moze okaze sie, ze masz wiecej niz 50 m.

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 7. Data: 2003-12-17 08:05:46
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Dzieki za odpowiedz. No bylo ok. 50 metrow.
    > A czy w momencie przejscia przez ulice moglem byc niepoczytalny ?

    Na pewno byles niepoczytalny. Przeciez przechodziles w niedozwolonym
    miejscu i wiedziales o tym ;-)

    Powolaj sie na ta okolicznosc.

  • 8. Data: 2003-12-17 10:09:05
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "vlo" <v...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za odpowiedz. No bylo ok. 50 metrow.
    > A czy w momencie przejscia przez ulice moglem byc niepoczytalny ?

    Sądząc po Twoim poście nadal jesteś.

    Leszek

  • 9. Data: 2003-12-17 10:10:46
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Piotr 'Gerard' Machej" <g...@a...eu.org> napisał w
    wiadomości news:bro5p8$rd8$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba tylko z Art. 13. pkt 2. i 3. Ustawy prawo o ruchu drogowym.
    > Czyli jeśli przechodziłeś w odległości mniejszej niż 100m od
    > przejścia dla pieszych, to się nie wybronisz.

    Wybroni sie :-)

    Gdzie ten przepis zawiera jakes sankcje?

    NoMAD

  • 10. Data: 2003-12-17 15:27:20
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    NoMAD wrote:

    > Wybroni sie :-)
    >
    > Gdzie ten przepis zawiera jakes sankcje?

    w art.97 kw

    KG