  • 1. Data: 2004-10-23 13:19:09
    Temat: Przejecie dzialalnosci materialnej <---> Co i jak?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Jest sobie czlowiek, prowadzacy dzialalnosc gospodarcza.
    Firma ktora prowadzi, przynosi jakies tam zyski. Niektorzy
    z kontrahentow nie wywiazuja sie z terminow platnosci.

    Czlowiek ten niespodziewanie odchodzi z tego swiata.
    Co dzieje sie z firma i wierzytelnosciami?

    Czy w takim wypadku mozliwe jest przepisanie/przejecie
    dzialalnosci gospodarczej przez jego zone lub syna?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 2. Data: 2004-10-23 18:08:58
    Temat: Re: Przejecie dzialalnosci materialnej <---> Co i jak?
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Czy w takim wypadku mozliwe jest przepisanie/przejecie
    > dzialalnosci gospodarczej przez jego zone lub syna?

    Nie jest mozliwe bo działalnośc zmarła. Mogą przejąc tylko materialne
    rzeczy jako spadek.

    vertret

  • 3. Data: 2004-10-23 19:20:04
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Nie jest mozliwe bo działalnośc zmarła.

    Sugerujesz ze jesli jestem winien DG jakas duza kwote,
    a ta dzialalnosc zemrze, to nie musze niczego oddawac? :)

    Zastanawia mnie po prostu co robic w pzypadku
    gdy niespodziewanie ktos z rodziny odejdzie i zostane
    bez dzialalnosci gospodarczej za to np. z dwoma magazynami
    towaru nalezacego do tamtej osoby i kilkoma dluznikami.

    Czy mam jakas szanse odzyskac dlugi?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 4. Data: 2004-10-24 14:51:08
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

> [...]
    > bez dzialalnosci gospodarczej za to np. z dwoma magazynami
    > towaru nalezacego do tamtej osoby i kilkoma dluznikami.

    Sprawdz jak spadek to reguluje prawnie.

    vertret