  • 1. Data: 2003-05-22 20:07:34
    Temat: Przedszkole
    Od: "zośka samośka" <k...@N...pl>

    Poszukuje przepisów prawnych dotyczących "działalności" przedszkoli
    prywatnych, bądź rodzinnych, jak powinien wyglądać status takiego
    przedszkola, i jakie dokumenty są potrzebne do zaakceptowania i przez kogo

    Mam tysiące pytań. Ale póki co wystarczy tyle.
    Zosia

    __________________________

    Odpowiadając mi wytnij NOSPAM z adresu.

  • 2. Data: 2003-05-23 10:49:32
    Temat: Re: Przedszkole
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    Użytkownik "zośka samośka" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedszkola, i jakie dokumenty są potrzebne do zaakceptowania i przez kogo
    >
    > Mam tysiące pytań. Ale póki co wystarczy tyle.

    Wszystko znajdziesz pod adresem:
    http://ipwo.vulcan.pl

    Michal Letowski

  • 3. Data: 2003-05-23 11:02:43
    Od: "Sabina" <b...@o...pl>

    > Mam tysiące pytań. Ale póki co wystarczy tyle.
    > Zosia

    - najlepiej chyba byłoby gdybyś nawiązała kontakt -( znajdziesz przez
    wyszukiwarkę) z takim przedszkolem i zapytała jego twórców.

  • 4. Data: 2003-06-07 16:34:40
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    ostatnio Wprost czy Polityka pswiecila dlugi artykul o zakladaniu prywatnego
    przedszkola
    TMK

  • 5. Data: 2003-06-07 19:19:50
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    TMK wrote:
    > ostatnio Wprost czy Polityka pswiecila dlugi artykul o zakladaniu prywatnego
    > przedszkola

    Polityka
    wynikało z niego, że w mieszkaniu legalnie się nie da ;)

    KG

  • 6. Data: 2003-06-09 11:36:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > prywatnych, bądź rodzinnych, jak powinien wyglądać status takiego
    > przedszkola, i jakie dokumenty są potrzebne do zaakceptowania i przez kogo

    Dekret Naczelnika Państwa z dnia 30.03.1927 r "W sprawie przedszkoli
    prywatnych" ;)

    Pozdr
    Leszek