  • 1. Data: 2002-02-20 17:10:31
    Temat: Prywatny import - wyłudzenie. Proszę o poradę.
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Sytuacja wygląda tak.
    "Prywatny importer" obiecał dostarczyć mi sprzęt RTV i wziął pieniądze na jego
    zakup. Od dłuższego czasu unika dostarczenia go. Nie ma pisemnych dokumentów z
    tej transakcji tylko poczta internetowa.Osób w ten sposób poszkodowanych może
    być więcej.
    Co można zrobić w tej sytuacji, oczywiście zgodnie z prawem?
    Zgłosić to na policję, oskarżyć o wyłudzenie pieniędzy?
    Czy e-mail może być dowodem?

    Krzysztof

  • 2. Data: 2002-02-20 19:07:57
    Temat: Re: Prywatny import - wyłudzenie. Proszę o poradę.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 20 Feb 2002 k...@p...onet.pl wrote:

    > Co można zrobić w tej sytuacji, oczywiście zgodnie z prawem?
    > Zgłosić to na policję, oskarżyć o wyłudzenie pieniędzy?

    Owszem, art. 297 KK.

    > Czy e-mail może być dowodem?

    Jeśli sąd dopuści.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.