    From: "AnThRaX" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prwo jazdy ausrtyjackie, polskie prawo ??
    Date: Fri, 17 Jan 2003 21:54:27 +0100

    Witam.

    Wymieniłem polskie prawo jazdy na austryjackie bo miałem
    taką możliwość bez robienia kursu tam za granicą. Obecnie
    mieszkam jeszcze w Polsce, ale zamierzam po skończeniu
    szkoły wyjechać tam. Moje pytanie jest następujące.
    Czy mogę się poruszać pojezdem na polskich tablicach
    rejestracyjnych na austryjackim prawo jeździe ?? Czy
    potrzebuje jeszcze jakiś dokument ??
    Byłem dzisiaj się zapytać o tą sprawę w urzędzie miejskim
    w wydzialem komunikacji.Po upływie 15 s. o mały włos
    nie uszkodził bym tej pani co sobie siedziała za tym okienkiem,
    bo miała duże problemy ze zrozumniem mojego problemu.