  • 1. Data: 2002-10-25 14:15:27
    Temat: KRS a umowa spółki
    Od: "FIB \"Progress\" Sp. z o.o." <f...@f...pnet.pl>

    w Umowie spółki z o.o. mam wpisany pewien przedmiot działalności natomiast
    (z przeoczenia) nie wpisałem go do wniosku KRS. Czy mimo tego wolno mi
    prowadzić działalność i wystawiać faktury za ten właśnie przedmiot
    działalności czy muszę najpierw mieć KRS?

  • 2. Data: 2002-10-28 18:51:25
    Temat: Re: KRS a umowa spółki
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <apbj5n$vuh$1@absinth.dialog.net.pl>, "FIB \"Progress\" Sp. z
    o.o." <f...@f...pnet.pl> says...
> [...]
    > prowadzić działalność i wystawiać faktury za ten właśnie przedmiot
    > działalności czy muszę najpierw mieć KRS?

    Moim zdaniem wolno. Wiekszosc wpisow do KRS ma charakter
    deklaratoryjny, ale proponuje zrobic zgloszenie zmian do krs w zakresie
    prrzedmiotu dzialalnosci i po sprawie.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 3. Data: 2002-10-28 19:13:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moim zdaniem wolno. Wiekszosc wpisow do KRS ma charakter
    > deklaratoryjny, ale proponuje zrobic zgloszenie zmian do krs w zakresie

    Czy mozesz podac przepis, ktory zabrania wykonywania dzialalnosci nie
    zgloszonej do KRS?
    Czy mozesz podac przepis, ktory zabrania wykonywania dzialalnosci nie
    wpisanej do umowy spólki?

    Karol

  • 4. Data: 2002-10-28 19:39:02
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <apk2bu$m7t$1@foka.acn.pl>, a...@a...poczta.onet.pl
> [...]

    > zgloszonej do KRS?
    > Czy mozesz podac przepis, ktory zabrania wykonywania dzialalnosci nie

    Czy ja napisalem, ze nie wolno?

    Okolicznosc ta nalezy jednak zglosic do rejestru, a to przez wzglad na
    art 157 par1 pkt 2 i art 166 par 1 pkt 2 ksh. W przypadku zaniechania
    tego obowiazku (art 168ksh) nalezy liczyc sie z mozliwoscia nalozenia
    grzywny przez sad rejestrowy(art 24 ustawy o KRS).

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel