  • 11. Data: 2006-11-23 10:18:56
    Temat: Re: Protokoły sądowe - zgroza :(
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Greg" napisał
    > więc czego się obawia ? dlaczego nie ma zgody na nagrywanie ?

    Widocznie nie ma takiej potrzeby.

    --
    PAVEL

  • 12. Data: 2006-11-23 11:14:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Nov 2006, PAVEL wrote:

    > Użytkownik "Greg" napisał
    >
    > Widocznie nie ma takiej potrzeby.

    Wiesz, "brak potrzeby" to akurat przez długie lata PRLu wiele rzeczy
    załatwiał.
    IMVHO potrzebny jest przepis o zakazie zakazywania utrwalania
    czynności publicznych i prawnych :>

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2006-11-23 12:54:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Greg napisał(a):

    > tego nie wiem, wyraźnie widać że jest stronniczy, odrzuca moje wnioski
    > poparte dowodami
    > a przyjmuje przeciwnej strony nie poparte żadnymi.

    A może ci się wydaje?

    > korupcja proszę Pana , korupcja.

    Zrozumiałem że to sprawa karana. I co prokurator przekupił sąd by cię
    skazał? Nie bądź śmieszny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 14. Data: 2006-11-23 15:49:40
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson napisał(a):
    > A czemu miałby być stronniczy? Jaki ma w tym interes? Płacą mu więcej za
    > skazanie niewinnego?

    to nie wiedziałeś że sędziemu płacą premię od każdego skazanego?
    10% od grzywny albo 100 zł za każdy miesiąc odsiadki

    KG

  • 15. Data: 2006-11-23 15:53:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > to nie wiedziałeś że sędziemu płacą premię od każdego skazanego?
    > 10% od grzywny albo 100 zł za każdy miesiąc odsiadki

    A świstak siedzi i zawija je w te sreberka ... :)

  • 16. Data: 2006-11-23 16:03:33
    Od: Andrzej Orłowski-Skoczyk <a...@i...edu-youknowwhat.pl>

    23 lis 06 (czwartek), 16:49 (GMT +1), pl.soc.prawo
    kam napisał:

    > to nie wiedziałeś że sędziemu płacą premię od każdego skazanego?
    > 10% od grzywny albo 100 zł za każdy miesiąc odsiadki

    To jak się umówię z sędzią, że kogoś zabiję z rozmysłem i szczególnym
    okrucieństwem i dostanę 25 lat odsiadki, to mi odpali połowę z 30.000 zł
    za wyrok? :D
    --
    Andrzej Orłowski-Skoczyk

  • 17. Data: 2006-11-24 00:52:38
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 06:43:31 +0100, Johnson napisał(a):

    > A czemu miałby być stronniczy? Jaki ma w tym interes?
    > Płacą mu więcej za skazanie niewinnego?
    > A może kompetentny? Akurat ocena kompetencji nie powinna
    > zależeć do stron, czy oskarżonego.

    Taaa, faktem powszechnie znanym jest, że przed sądem ludziska
    plotą jak Piekarski na mękach i jedynie WSąd jest w stanie
    nikłe szczątki sensu protokolantce podyktować.

    Staję ja raz kiedyś jako biegły i strona ma pytania o
    wyjaśnienie pewnych konkluzji z opinii. Robię zwięzłą relację,
    przecież nie pierwszy raz, WSąd zaczyna dyktować. No i okazuje
    się, że pomiar posztuczny to sztukowanie, walor to wartość
    pieniężna. WSąd była tak uprzejma, że poleciła odczytanie tego
    co zaprotokołowano. Przestała taką być, gdy najpierw zacząłem
    prostować zapisane bzdury (nie mogłem pozwolić by utrwalono
    coś co by świadczyło żem dyletant i laik w dziedzinie, w
    której wiedzę specjalną przecież powinienem posiadać) a potem
    słowo po słowie sam podyktowałem trzyzdaniową odpowiedź na
    pytanie strony. W efekcie przestałem być powoływany w pewnym
    zakresie całkiem niewdzięcznych spraw, w którym ww. się
    wyspecjalizowała.

    Taaa, gdyby nie jasność umysłu i wnikliwa bieżąca analiza
    WSądu, bzdury i słowotok zupełnie nieistotnych okoliczności
    byłyby tylko w protokołach, Panie Dzieju - nie raz o tym już
    Johnson pisał.

    BTW Minister 00 coś szumnie zapowiadał zmiany w tym zakresie,
    jakieś zapisy audio na prawach protokołu - coś ruszyło, czy
    jak zwykle u Gwiazdy Komisji na konferencji prasowej się
    skończyło?

    --
    pozro
    poreba

  • 18. Data: 2006-11-24 08:52:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > Taaa, faktem powszechnie znanym jest, że przed sądem ludziska
    > plotą jak Piekarski na mękach i jedynie WSąd jest w stanie
    > nikłe szczątki sensu protokolantce podyktować.

    Faktem powszechnie znanym tutaj, jest to że ty bredzisz (na temat prawa).

> [...]
    > pytanie strony. W efekcie przestałem być powoływany w pewnym
    > zakresie całkiem niewdzięcznych spraw, w którym ww. się

    Jak by sie sąd znał na ekonomi (?), to by pewnie ciebie nie potrzebował.
    Trudno to zrozumieć?
    A z tym niepowoływaniem, to szczerze wątpię.
    Ale może to jest tak że nie potrafisz wyrazić swojej wiedzy
    specjalistycznej w sposób zrozumiały dla nie specjalistów, a sąd kazał
    protokołować tak jak rozumiał, językiem w miare potocznym, by potem przy
    wyrokowaniu wiedzieć o co chodzi. Jeśli tak jest to jesteś kiepskim
    biegłym sądowym, choć byś był nawet był profesorem. Opinia której nikt
    nie rozumie jest o kant d... potłuc.

    > BTW Minister 00 coś szumnie zapowiadał zmiany w tym zakresie,
    > jakieś zapisy audio na prawach protokołu - coś ruszyło, czy
    > jak zwykle u Gwiazdy Komisji na konferencji prasowej się
    > skończyło?

    Nie wiem czy zauważyłeś że minister zapowiadał również manewry z
    biegłymi. Może już długo biegłym nie będziesz.

  • 19. Data: 2006-11-24 20:46:20
    Od: Andrzej <e...@o...pl>

    Johnson napisał(a):
    > A czemu miałby być stronniczy?

    A to już się musisz zapytać tych sędziów czemu bez przyczyny zachowują
    się stronniczo i jak by byli skorumpowaniu. Do tego czemu zamiast być
    stanowczymi są po prostu opryskliwi, a zamiast być zdecydowanymi to są
    po prostu chamscy.

    --
    A.

  • 20. Data: 2006-11-25 18:53:19
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Fri, 24 Nov 2006 09:52:29 +0100, Johnson napisał(a):

    > Faktem powszechnie znanym tutaj, jest to że ty bredzisz
    > (na temat prawa).
    A co o prawie napisałem?

    > Jak by sie sąd znał na ekonomi (?), to by pewnie ciebie nie potrzebował.
    > Trudno to zrozumieć? A z tym niepowoływaniem, to szczerze wątpię.
    Czemu? W tym SR było jeszcze 3, mniej pyskatych.

    > Ale może to jest tak że nie potrafisz wyrazić swojej wiedzy
    > specjalistycznej w sposób zrozumiały dla nie specjalistów, a sąd kazał
    > protokołować tak jak rozumiał, językiem w miare potocznym,
    Strona spytała co oznacza w opinii "pomiar posztuczny", odparłem, że
    "pomiar posztuczny to pomiar każdej sztuki osobno", WSąd kazał
    zaprotokołować, że powiedziałem "pomiar sztukowany to pomiar sztuk"

    > Nie wiem czy zauważyłeś że minister zapowiadał również manewry z
    > biegłymi. Może już długo biegłym nie będziesz.
    Gotowym się z tym pogodzić, jako obywatel wolę racjonalniejsze metody
    protokołowania od osobistej korzyści.

    BTW jak ja sprzątałem kiedyś w pewnym biurze projektowym nie odczuwałem
    takiej bezwzględnej solidarności z architektami, jak Ty s sędziami - nie za
    bardzo się identyfikujesz? No, ale w moim przypadku to była praca
    dorywczo-sezonowa.

    --
    pozdro
    poreba