  • 1. Data: 2007-10-22 18:55:22
    Temat: Protest w spółdzielni
    Od: 2sio <a...@o...pl>

    Witam jeśli jest to NTG to z góry przepraszam :

    Blok w którym mieszkam jest blokiem spółdzielczym.
    Na dole znajduje sie sklep który przez wiele
    lat dzierżawił od spółdzielni lokal.
    Aktualnie spółdzielnia wypowiedziała im najem
    i teraz maja tam otworzyć żabke.
    Problem polega na tym że żabka jest otwarta do 23
    i będzie magnesem dla okolicznego menelstwa.
    Dlatego chciałbym cos z tym zrobić tylko nie wiem czy to ma sens.
    Czy można zebrać listę z podpisami mieszkańców
    pod protestem przeciwko sprzedaży alkoholu w tym sklepie.
    jeśli ma to sens to czy z taka lista isc do spółdzielni czy
    gdzie indziej. Czy są w ogóle jakieś szanse powodzenia.
    Z tego co wiem w bloku obok była żabka z koncesja
    ale ze względu na częste bójki w nocy cofnięto im koncesje
    ale w tym bloku jest wspólnota mieszkaniowa.
    Dziękuje z góry za pomoc.