  • 1. Data: 2003-11-10 19:21:59
    Temat: Proszę o poradę (wypadek komunikacyjny)
    Od: "Małgorzta Paszkowska" <k...@p...onet.pl>

    Natura
    Opiszę co się stało.
    Moja mama jechała ze mną autobusem miejskim. Autobus ostro zahamował bo
    samochód osobowy zajechał mu drogę. Efekt - mamę zabrało pogotowie , ma szwy
    na głowie etc.. w szpitalu była tydzień teraz zacznie się jeżdżenie po
    lekarzach Na skutek urazu nie słyszy na jedno ucho. Policja spisała dane ,
    kierowca samochodu osobowego oskarżony jest o spowodowanie wypadku.
    Do kogo zwrócić się o odszkodowanie dla mamy czy do MZK czy kierowcy
    samochodu osobowego . Jakie dokumenty są potrzebne i w ogóle jak się za to
    zabrać?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-10 19:42:16
    Temat: Re: Proszę o poradę (wypadek komunikacyjny)
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Ma?gorzta Paszkowska w wiadomości
    <rzRrb.24651$ky5.348760@news.chello.at> powiedział(a) co następuje:

    > Do kogo zwrócić się o odszkodowanie dla mamy czy do MZK czy kierowcy
    > samochodu osobowego . Jakie dokumenty są potrzebne i w ogóle jak się za to
    > zabrać?

    Dla Ciebie sprawcą nieszczęścia jest MZK. Powinnaś wystąpić do
    ubezpieczyciela MZK, tam gdzie ma OC. Ich sprawą będzie regres wobec
    sprawcy faktycznego zdarzenia.

    --
    Olgierd
    Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała

  • 3. Data: 2003-11-10 20:20:08
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Dla Ciebie sprawcą nieszczęścia jest MZK. Powinnaś wystąpić do
    > ubezpieczyciela MZK, tam gdzie ma OC. Ich sprawą będzie regres wobec

    Tylko nie wyrzucaj biletu ktory twoja mama skasowala w autobusie!

  • 4. Data: 2003-11-20 12:04:52
    Od: "Marcin S." <m...@t...net>

    eeeee wydaje mi sie ze jezeli mame zabralo pogotowie to widnieje takowy
    zapis w notatce policyjnej wiec bilet nie bedzie raczej potrzebny

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2003-11-20 19:46:59
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Marcin S." <m...@t...net> napisał w wiadomości
    > eeeee wydaje mi sie ze jezeli mame zabralo pogotowie to widnieje takowy
    > zapis w notatce policyjnej wiec bilet nie bedzie raczej potrzebny

    Od przybytku glowa nie boli. Kto wie co policjanci wypisali. Poza tym
    notatki czesto gina... :-)