  • 1. Data: 2002-08-24 11:21:54
    Temat: Prosze o pomoc/rade !
    Od: "lz" <N...@e...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow.
    Sprawa wyglada nastepujaco.
    Sprzedalem telefon Nokia 8310 (za prawie 900 zl) wysylajac go Poczta
    Polska..
    Niestety przesylka zaginela gdzies po drodze. Po jakims czasie zlozylem
    reklamacje na Poczcie. Od tego momentu minelo prawie 2 miesiace a ja nie mam
    zadnej odpowiedzi. Gdy pytam na poczcie odpowiadaja zeby czekac na odpowiedz
    w domu. Pytajac ile poczta ma czasu na rozpatrzenie reklamacji, otrzymuje
    odpowiedz ze albo ma czas nieograniczony albo innym razem nikt nie wie a
    moze nie chca mi powiedziec.
    Co w takim przypadku robic. Moze ktos wie ile czasu ma Poczta na
    rozpatrzenie reklamacji. Moze wyslac do nich jakies pismo (ale jakie)
    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
    Kazda rada bedzie dla mnie bardzo cenna.
    Moze ktos mial podobne doswiadczenia z Poczta Polska?

    Pozdrawiam

    Lukasz

  • 2. Data: 2002-08-24 13:34:18
    Temat: Re: Prosze o pomoc/rade !
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "lz" <N...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polska..
    > Niestety przesylka zaginela gdzies po drodze.

    Czy ubezpieczyles przesylke lub chociaz podales jej wartosc?
    Jesli nie, to jak udowodnisz, ze w zagubionym pakunku byl
    telefon, a nie para skarpetek?
    Wydaje mi sie, ze paczka zostala otwarta, a pracownik poczty
    ma fajny aparat...

    GreG

  • 3. Data: 2002-08-24 13:37:16
    Od: "MAX" <max_kr(wytnij-to)@poczta.onet.pl>

    "lz" <N...@e...pl> wrote in message

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŁĄCZNOŚCI z dnia 15 marca 1996 r.
    w sprawie warunków korzystania z usług pocztowych o charakterze powszechnym
    (Dz. U. z 1996 roku, nr 40 poz 173)

    Tam znajdziesz wszystko (od paragr. 64)

    Pozdro
    MAX

  • 4. Data: 2002-08-24 16:46:53
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Begin In pl.misc.konsumenci lz <N...@e...pl> wrote:

    > Sprzedalem telefon Nokia 8310 (za prawie 900 zl) wysylajac go Poczta
    > Polska..

    Jesli nie podalas wartosci (zatem nie ubezpieczylas)
    przysluguje Ci zwrot/odszkodowanie AFAIR w wysokosci
    50x oplata za przesylke.

    --