  • 1. Data: 2003-10-03 12:34:46
    Temat: Proszę o info
    Od: "Tadeusz" <T...@w...pl>

    Co można zrobić (w zgodzie z prawem) gry pierwszą sprawę (o tzw. miedzę) się
    wygrało apelacje i kasację się przegrało. Sprawa ewidentnie do wygrania. Sąd
    Rejonowy po wizji lokalnej nie miał żadnych wątpliwości. Z za biurka
    apelacyjnego i kasacyjnego została oceniona zupełnie odwrotnie. Pomóżcie bo
    nie mogę ani ogrodzić działki ani pogodzić się z taką "sprawiedliwością".

    Tadeusz

  • 2. Data: 2003-10-03 12:47:01
    Temat: Re: Proszę o info
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    bo
    > nie mogę ani ogrodzić działki ani pogodzić się z taką "sprawiedliwością".

    Skoro Sąd Okręgowy oraz Najwyższy nie zgodzili sie z Pańską tezą - czyli
    sprawa nie jest ewidentnie do wygrania - a wrecz przeciwnie - jest
    DEFINITYWNIE PRZEGRANA - pozostaje tylko Strassbourg.

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 3. Data: 2003-10-03 18:20:53
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <T...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bo
    > nie mogę ani ogrodzić działki ani pogodzić się z taką "sprawiedliwością".

    SN jest ostatnia instancja... (w post przed sadami polskimi)