  • 11. Data: 2005-02-08 19:20:55
    Temat: Re: Prośba ojca (długie).
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > A na poważnie , dzieci zostały pozbawione wolności, co podlega pod KK ...
    >
    > Paragrafiki stosowne do syt to 207 i 189.

    Jest jeszcze art. 1 paragraf 2 kk.

    > Prokurator będzie mniej stronniczy. Dzieci zostaną przesłuchane w
    > obecności psychologa, będą świadkami, ty natomiast będziesz de facto
    > stroną, jako że to na tobi ciąży obowiązek/prawo* (*-niepotrzebne
    > skreślić) złożenia zawiadomienia w imieniu nieletniej osoby.

    Przesłuchiwanie trzyletnich dzieci do niczego nie doprowadzi. Nawet
    żaden psycholog nie pomoże, żeby z nich wydobyć coś sensownego.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2005-02-08 19:24:44
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Jest jeszcze art. 1 paragraf 2 kk.

    Śmiesz twierdzić, że pozbawianie kogoś wolności to znikoma
    szkodliwość społeczna ?

    > Przesłuchiwanie trzyletnich dzieci do niczego nie doprowadzi. Nawet
    > żaden psycholog nie pomoże, żeby z nich wydobyć coś sensownego.

    Masz kontakt tylko z wiejskimi dziećmi (nie ujmuję nikomu, ale
    jest naprawdę na świecie dużo dzieci , potrafiących biegle
    werbalizować to co mają na myśli).

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 13. Data: 2005-02-08 19:27:23
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Nie uważam. Jest jeszcze coś takiego jak znikoma społeczna szkodliwość.

    Ale co innego zamykac kogos dla zartu, a co innego zamykac dzieci "za
    kare". Co to za pedagog? Taki ktos nie powinen pracowac z dziecmi (czasy
    faszystowskich metod sie skonczyly jakis czas temu). Zwlaszcza, ze takie
    "cos" moze zle wplynac na rozwoj dziecka (nabawi sie lękow przez pseudo
    pedagoga). Odpowiedzialnosc karna zdecydowanie nie, ale sluzbowa
    (zwolenienie) imo jak najbardziej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2005-02-08 19:27:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Johnson napisał(a):
    > Nie uważam. Jest jeszcze coś takiego jak znikoma społeczna szkodliwość.

    -Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
    -Po wielkiej szkodzie prywatnej..

    S. Mrożek

    polecam sie zastanowić nad powyższym
    a przedszkolankom bez watpienia nalezy sie kara

    na miejscu ojca bym nie odpuscil, gdyż dziecko i tak predzej czy pozniej
    zapomni, a trzeba je jakoś ukarać (te przedszkolanki) żeby więcej tak
    nie robiły
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2005-02-08 19:28:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    z art. 207 kk. Nie jest żadnym przestępstwem.

    > Poczekajmy na Romana G. :)

    on mi sie zawsze z Giertychem kojarzy.

    P.

  • 16. Data: 2005-02-08 19:39:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    scream napisał(a):

    > na miejscu ojca bym nie odpuscil, gdyż dziecko i tak predzej czy pozniej
    > zapomni, a trzeba je jakoś ukarać (te przedszkolanki) żeby więcej tak
    > nie robiły

    Ależ co one tak STRASZNEGO zrobiły? Nic.

  • 17. Data: 2005-02-08 19:42:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Śmiesz twierdzić, że pozbawianie kogoś wolności to znikoma szkodliwość
    > społeczna ?

    A czemu akurat do tego miałoby się nie stosować?
    Śmiem twierdzić że pozbawienie wolności na kilka godzin jest społecznie
    szkodliwe w stopniu znikomym. Pomijam już dyskusyjność tego, czy tu było
    pozbawienie wolności.

    > Masz kontakt tylko z wiejskimi dziećmi (nie ujmuję nikomu, ale jest
    > naprawdę na świecie dużo dzieci , potrafiących biegle werbalizować to co
    > mają na myśli).

    Nie rozśmieszaj mnie.

  • 18. Data: 2005-02-08 19:47:02
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A czemu akurat do tego miałoby się nie stosować?

    WIesz jak powstają patologie różnego rodzaju ? Na pewno nie z
    rozsądnych zachowań dorosłych ... WIesz skąd się biorą drechy i
    kanary ?

    > Nie rozśmieszaj mnie.

    Przepraszam, ale nie widze jaka sygnature aktualnie dolacza
    mozilla w moich wiadomosciach , wiem ,ze ostatnio sypie niezlymi
    dowcipami.

  • 19. Data: 2005-02-08 19:52:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbychu" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

    Pierwsze, co mi przyszło do głowy to pytanie, czy tam nie ma innego
    przedszkola, by przenieść te dzieci? Bez względu na moje dalsze dywagacje.

    Co do kontroli kuratorium, to trudno powiedzieć, jaki będzie miała wynik.
    Jeśli stosunek dyrektorki do dzieci - jak sam piszesz - się poprawił, to już
    odnieśliście jakiś tam skutek. Trudno mi powiedzieć, na ile zamykanie malca
    w ubikacji jest właściwe wychowawczo. Za moich czasów wystarczało odsyłanie
    do konta, a wcześniej podobno się klęczało na grochu. Tym nie mniej nie
    wydaje mi się, by z powodu jednokrotnego zamknięcia z dwoma innymi
    przedszkolakami w ubikacji dziecko poniosło jakieś niepowetowane szkody
    psychiczne.

  • 20. Data: 2005-02-08 20:08:22
    Od: "Zbychu" <z...@p...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):
    > Jest jeszcze art. 1 paragraf 2 kk.
    > Przesłuchiwanie trzyletnich dzieci do niczego nie doprowadzi. Nawet żaden
    > psycholog nie pomoże, żeby z nich wydobyć coś sensownego.

    I tu byś się zdziwił, jakie w tym wieku dzieci mogą być inteligentne. Moja
    córka wymieni z kim była zamknięta i kto im to zrobił. A mówi dużo (za
    dużo;) i wyrażnie. Ale jak już pisałem prokurato odpada. Sprawczynie chcę
    napiętnować w ich środowisku i to im wystarczy.
    --
    Pozdrawiam, Zbyszek.