  • 1. Data: 2002-11-07 17:24:55
    Temat: Prośba o pomoc (długie)
    Od: "Agnika" <a...@s...pl>

    Witam
    1
    pewna sprawa nie daje mi spokoju jestem tu 1 raz ale to jest grupa od prawa
    moze ktoś bedzie mi wstanie odpowiedzieć na nurtujący mnie problem.
    Sprawa wygląda tak :
    Dziadek przepisał na wnuka swoje mieszkanie w bloku w tymze czasie wykupił
    te mieszkanie na własność (likwidując wkład mieszkaniowy z książeczki
    wnuka )
    Mieszkanie zostało przepisane notarialnie czyli dziadkowie zrzekli sie na
    rzecz wnuka mieszkania i wnuk jest właścicielem tego mieszkania ,a
    dziadkowie tam mieszkaja (są zameldowani ) .Ponieważ wnuk przebywa jak na
    razie u teściów nie chce dziadkom przeszkadzać w życiu starczym ,nie chce
    ich oddawać do domu starców(chce dla nich spokoju).Dziadek ma 2 synów i
    jednen z synów chce sie przyczynić do odebrania tego mieszkania wnukowi
    twierdzac ze wnuk sie nimi za mało opiekuje,ale w nigdzie nie ma zapisane ze
    ma sie nimi opiekować (codziennie chodzi do dziadkow jeden z synow czyli
    ojciec wnuka ,daje lekarstwa robi zakupy itp,a na 4h w ciągu dnia przychodzi
    opiekunka z PCK) Czy ten niby zły wujek który jak narazie zapowiedział że
    będzie ingerował w to mieszkanie ma jakieś prawo do tego,czy może odebrać
    wnukowi to mieszkanie ???Dziadek jest po udarze jakieś pół roku i nie za
    bardzo kontaktuje i ten zły wujek podsunął w tym czasie dziadkowi do
    podpisania takiego oświadczenia z wyprzedzającą datą wstecz : że dziadek
    daje mu prawo do zarządzania mieszkaniem :((
    2
    Druga sprawa: sąsiedzi sie skarżą że babcia włancza gaz a nie podpala
    zapomina i śmierdzi gazem .Ponoć poskarzyli administracji i opiece że
    dziadki mają za mało opieki zwiększylismy opiekunke na 4 h ,ale nie sposób
    żęby tam ktoś przebywał non stop 24h.Opiekunka powiedziała że zgłasza sprawe
    do opieki i że naskarzy na wnuka że sie nie opiekuje dziadkami ,i ze opieka
    założy sprawe o to do sądu .Czy mają prawo tak postepować.Wnuk to moj mąż i
    chcieliśmy sie wprowadzić do dzidków żeby mieli stałą opieke ale są tam
    tylko 2 pokoje : dziadekosobno i babcia osobno .Babcia powiedziała że nie
    chce przebywać w pokoju z dziadkiem a tym bardziej spać z nim. Nie chcemu
    niczego robić na siłe .
    I co ja mam teraz zrobić ???????