  • 1. Data: 2002-11-07 18:18:39
    Temat: Problem z wypłatą odszkodowania
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam,
    Mam następujący problem:
    Mieszkam od jakiegoś czasu ze swoim chłopakiem. Pech chciał, że mielismy
    włamanie do mieszkania i trochę sprzętu nam się "ulotniło". Między innymi
    kamera, którą kupiliśmy na raty, na moje nazwisko. Oczywiście kamera została
    zamieszczona w protokole policyjnym jako rzecz zaginiona, a ja byłam również
    przesłuchiwana przez policję, jako osoba zamieszkująca lokal. Ubezpieczyciel
    poprosił o dowody zakupu potwierdzające wartość sprzętu, a my nie przeczuwając
    podstępu grzecznie okazaliśmy faktury zakupu m.in. na tę kamerę. Teraz okazuje
    się, że nie wypłacą nam odszkodowania za kamerę, bo wdług niech należała ona do
    mnie ( jak na fakturze), a moje rzeczy, ponieważ nie jestem zameldowana w
    mieszkaniu nie są objęte ubezpieczeniem (dokładnie sprawdziliśmy warunki
    ubezpieczenia).
    Pytanie: Co zrobić, jakich argumentów użyć, żeby uzyskać to odszkodowanie?
    Kamera była przecież nasza wspólna. Na dobrą sprawę, to mogłam kupić ją
    chłopakowi w prezencie - nikt przecież nie spisuje umowy darowizny jeżeli
    chodzi o prezenty np. urodzinowe. Proszę o pomysły jak skutecznie przeciwstawić
    się pazernemu ubezpieczycielowi.

    Pozdrawiam
    Kasia S.