  • 1. Data: 2010-02-02 21:15:00
    Temat: Prośba o interpelację
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    W listopadzie 2009 napisałam mejla z prośbą o interpelację,
    o odpowiedź na podane niżej pytania,
    adresatami byli 2 posłowie, wybrani częściowo losowo.
    Niestety, do dziś nie dostałam żadnej odpowiedzi.

    ------------
    "
    Szanowny Panie Pośle,
    Proszę o pomoc, może np. w formie interpelacji, w sprawie rażącego
    naruszania praw człowieka przez policję, sądy i prokuraturę w moim
    przypadku.

    (...tu następuje opis mojej sprawy...
    [to co w nawiasie kwadratowym - dopisane ze względu na wycięcie kontekstu])

    Chciała bym usłyszeć odpowiedzi od policji, statystyczne, na następujące
    pytania:

    1. Co Panu/Pani [reprezantowi policji]
    grozi za nieprawdziwe odpowiedzi na interpelację?
    _______
    2. Ile razy w latach 1990 i 2000 - 2008 włącznie (bez 2009, bo się nie
    skończył [było pisane w listopadzie]) policja użyła broni, a raczej ile
    naboi użyto poza strzelnicą?
    Proszę o dane za każdy rok osobno.
    Uzasadnienie pytania:
    Przy mnie bowiem, tuż po tym jak policjant bezpodstawnie do mnie strzelał
    (29.12.2006), policjanci rozmawiali jak zatuszować sprawę:
    w protokole będzie, że zastrzelili chorego psa, a mnie chcieli z budynku
    sądu, gdzie to się stało, wyprowadzić ogłaszając nieprawdziwy alarm bombowy.
    Domyślam się że pierwsza część planu została zrealizowana - sprawę
    zatuszowano, druga część nie została zrealizowana, jeden powiedział, że
    ludzie, gapie (jestem im wdzięczna, ze mnie ukradkiem pilnowali), i tak by
    się domyślili.
    Dla mnie każde użycie broni jest zamiarem zabicia, bez względu na
    zaprotokółowany potem powód zużycia naboju.
    _________

    3. Ile razy w latach 1990 i 2000 - 2008 włącznie policja raniła człowieka
    bronią palną?
    Proszę o dane za każdy rok osobno.
    _________
    4. Ile razy w latach 1990 i 2000 - 2008 włącznie policja zabiła człowieka
    z broni palnej? Proszę o dane za każdy rok osobno.

    ______
    5. Ile jest, i czy są prowadzone statystyki, ludzi więzionych (w
    pomieszczeniach pod dozorem policji), bez podstawy prawnej ___i___ poza
    dokumentami, w latach 2000-2008 ? Proszę o dane za każdy rok osobno.

    (...)
    ______

    6. Jak często policja każde zatrzymanego pilnować cywilowi?
    Ile takich przypadków było w latach 2000 -2008? Proszę o dane za każdy rok
    osobno.

    ______
    7. Ile przypadków wymuszenia zeznań przez naruszenie nietykalności
    cielesnej
    było w latach 2006-2008?
    Ile jest skazań policjantów z tej przyczyny (także za lata wcześniejsze -
    2003- 2005, by można było porównać liczby- bo droga sądowa do skazania trwa,
    a ile skarg z tej przyczyny w tych samych latach (2003-2005)?
    ______

    9.Ile przypadków wymuszenia zeznań przez zastraszenie było w latach
[...]
    Co do sądów mogła by być osobna interpelacja:
    Np.
    10. Jak często w sprawie o kradzież dokumentu sądy nakazują badanie
    psychiatryczne?
    Dane za lata 2006-2008. Za każdy rok osobno.

    11. Jak często sędziowie są sądzeni za niegodne z prawem decyzje?
    Dane za lata 2006-2008. Za każdy rok osobno.
    Jak często są skazywani z tej przyczyny?

    12. Jaką możliwość ma strona w procesie sprawdzenia, czy sędzia czytał akta
    sprawy, i czy czytał ze zrozumieniem (czy je zna) ?

    13. Co sędziemu grozi za nieprzygotowanie się, czy były przypadki skazania
    sędziego/ prezesa sądu za przewlekłe postępowanie ?
    (...)

    (podpis)
    "

  • 2. Data: 2010-02-02 22:11:20
    Temat: Re: Prośba o interpelacj
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    I sądzisz, że jak Ci nie odpisali na bezpośrednie pismo, to przeczytają
    Twoje pytania na grupie i odpiszą? Czy jakiś inny cel temu postowi
    przyświeca. Pytam z ciekawości, bo staram się rozumieć działania innych, a
    tego zinterpretować nie potrafię.

  • 3. Data: 2010-02-02 22:29:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/2/2010 4:11 PM, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > Twoje pytania na grupie i odpiszą? Czy jakiś inny cel temu postowi
    > przyświeca. Pytam z ciekawości, bo staram się rozumieć działania innych,

    wrzuc "stokrotka" w google to zrozumiesz.

  • 4. Data: 2010-02-02 23:48:17
    Temat: Re: Prośba o interpelację
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Stokrotka napisał(a) w <hka4ks$1hm$1@news.onet.pl> :

    > naruszania praw człowieka przez policję, sądy i prokuraturę w moim
    A nie "pszez" lub "pżez"?

    > Przy mnie bowiem, tuż po tym jak policjant bezpodstawnie do mnie strzelał
    A nie "stszelał"?

    Gdzie się podziała nowa ortografia? Taki "pszykry" koniec reformy? ;)

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 5. Data: 2010-02-03 00:15:58
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > A nie "pszez" lub "pżez"?

    Posty "policyjne" Stokrotka pisze standardowo.

    --
    Azarien

  • 6. Data: 2010-02-03 03:28:06
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Maciek nabazgrału:

    > Gdzie się podziała nowa ortografia? Taki "pszykry" koniec reformy? ;)

    A na przykład końcówka "by" w osobowych formach czasowników to
    policjant? A interpunkcja to policjant? ;)

    --
    tbr

  • 7. Data: 2010-02-03 08:00:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Pytam z ciekawości, bo staram się rozumieć działania innych, a tego
    > zinterpretować nie potrafię.

    Nie rzucaj się od razu na głęboką wodę. Zacznij od czegoś prostszego.
    Np. spróbuj zrozumieć jakąś kobietę zdrową na umyśle.

  • 8. Data: 2010-02-03 08:52:15
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > A nie "pszez" lub "pżez"?

    > A nie "stszelał"?
    >
    > Gdzie się podziała nowa ortografia? Taki "pszykry" koniec reformy? ;)
    Zauważyłeś znak cudzysłowu?
    To było pismo oficjalne, a tam nie używam nowej ortografi.

  • 9. Data: 2010-02-03 18:13:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał

    > To było pismo oficjalne, a tam nie używam nowej ortografi.

    Niepotrzebnie się męczysz bo taki kamuflarz jest nieskuteczny.
    Po treści i tak poznają z kim mają do czynienia.

  • 10. Data: 2010-02-04 12:19:06
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tiber napisał(a) w <hkaqg7$b8t$1@news.onet.pl> :

    > Silly, silly Maciek nabazgrału:

    > A na przykład końcówka "by" w osobowych formach czasowników to
    > policjant? A interpunkcja to policjant? ;)
    E tam, to tylko niedoróbki. Mięcha nie było.