  • 11. Data: 2002-03-08 08:31:32
    Temat: Re: Propozycja zmiany statusu grupy prawo na prawo.moderowana
    Od: "Sydney Green [22]" <k...@p...com.pl>

    Witajcie,

    > Podobna sytuacja byla na grupie polip i wprowadzilem zasade honorowego
    > moderowania, a nastepnie z urzedu wprowadzono moderowanie grupy polip.
    Tak z ciekawosci: na czym polega 'honorowe moderowanie' ?

    Sydney Green [22]
    Registered Linux User No. 166549
    Powered by AMD K6-III+ Processor
    e-mail: k...@p...com.pl
    Polecam: www.Senna.prv.pl

  • 12. Data: 2002-03-08 08:57:21
    Od: m_konieczny <m...@u...net>

    On Fri, 08 Mar 2002 01:34:09 +0100, Jacek <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    [rach ciach]

    nastepna oipinia z polipa o "wiarygodnosci" Egspierda
    a moze wiec to Egspierd robil na polipie za ten Echelon ?

    "Szymon Sokól" <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote

  • 13. Data: 2002-03-08 09:08:49
    Od: "A.T.I." <b...@n...root.pl>

    Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in

    > Podobna sytuacja byla na grupie polip i wprowadzilem zasade
    > honorowego moderowania, a nastepnie z urzedu wprowadzono
    > moderowanie grupy polip.

    tak ??? a ja sadze ze wprowadzono tam moderacje bys przestal pisac
    pierdoly na polipie :)

    --
    ati

  • 14. Data: 2002-03-08 09:32:58
    Od: "blurp" <b...@k...net.pl>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    Żal mi ciebie pajacu.
    Dodam przykład tego co już robisz..... za granicą.
    Tłumaczenie na końcu.

    "Sorry an alle anderen Usern für diesen Post auf Deutsch.
    Mein Polnisch ist aber nicht gut genug, um meine Gefühls-
    wallungen gegenüber Exfurz getreu zu wiedergeben.
    ---------

    an den Selbstvergnueger Exfurz alias Jacek alias Dariusz Slawiec

    Seit einiger Zeit trollts du auch in der englischsprachigen
    Usnet-Hierarchie,was vielen seriösen Usern nur Aerger und
    Zusatzfßtraffic mit sich bringt. (s. z.B deine Auftritte auf
    rec.sport.curling)

    Deine debilen Klugscheissereien nerven alle ungemein,
    wir kommen nicht nach, deine unzähligen Nicks ins Killfile
    zu packen, weil du sie wie Socken wechsellst und nicht jeder
    nach dem NNTP-Host filtern kann.

    Da ich Polnisch verstehe, konnte ich in deja.com die jämmerliche
    Geschichte von Exfurz verfolgen. Pseudowissen gepaart mit
    bodenloser Respektlosigkeit für sich selbst, totale Entfremdung,
    und soziale Isolation, intelektuelle Armut, ein perfektes Troll-Profil.

    Ich habe dein Profil mit allen Daten an die wichtigsten
    moderierten Gruppen weitergeleitet.
    Ab heute wirst du gnadelnlos gefiltert. Dazu werde ich auch
    einen Blick auf die anderen Gruppen werfen, um die User
    zu warnen.

    Verpiss dich, du widerliche Kreatur und fick dich ins Knie.

    eote"

    Tłumaczenie made by Marcin Frankowski
    ============
    Przepraszam wszystkich internautów za to, że piszę ten post po
    niemiecku. Niestety, moja znajomość polskiego jest niedostateczna, by
    móc wyrazić głębię moich uczuć w stosunku do egspierda.

    ------------------------------

    Do egspierda vel Jacka vel Dariusza Sławca

    Od pewnego czasu trollujesz również na grupach anglojęzycznych. Dla
    wielu poważnych użytkowników usenetu oznacza to tylko złość i
    zwiększenie ruchu (patrz na przykład twoje wyskoki na
    rec.sport.curling)

    Twoje debilne wymądrzanie się działa bardzo denerwująco na wszystkich,
    nie nadążamy z wrzucaniem twoich niezliczonych nicków do KFów, gdyż
    zmieniasz je jak rękawiczki, a nie każdy ma możliwość filtrowania po
    NNTP-Host [powinno być NNTP-Posting-Host, M.F.].

    Jako że rozumiem język polski, mogłem się zapoznać z żałosną historią
    egspierda na deja.com. Pseudowiedza oraz bezdenny brak szacunku
    do samego siebie, całkowita alienacja i izolacja społeczna, pustka
    intelektualna - profil idealnie pasujący na trolla.

    Przesłałem twój profil wraz z najważniejszymi danymi na najważniejsze
    moderowane
    grupy dyskusyjne.
    Od dziś będziesz bezlitośnie filtrowany. Poza tym będę zaglądał na
    inne grupy, aby ostrzegać ich użytkowników.

    Spier*, ty obrzydliwa kreaturo, i ch* ci w d*.
    ==============

    Sławny jesteś, już kawały o tobie się robi.

  • 15. Data: 2002-03-08 09:41:01
    Od: "imbissbudenfreund" <q...@c...de>

    "m_konieczny" <m...@u...net> wrote in message

    > Chlopcy z polipa tak maja dosc takich oszolomow jak Egspierd czy
    > Buzdygan, ze moderuja bardzo konsekwentnie...

    a to Buzdygan sie jeszcze pojawil?
    ja go pamietam sprzed kilku ladnych lat na pl.comp.os.winnt??
    ale potem zniknal i myslalem ze raz na zawsze?

    --
    duzia buzia,

    Michal

    prezentowane przeze mnie poglady sa moimi prywatnymi

  • 16. Data: 2002-03-08 10:44:36
    Od: "Marek Konieczny" <m...@u...net>

    "imbissbudenfreund" <q...@c...de> wrote

> [...]
    >
    > a to Buzdygan sie jeszcze pojawil?
    > ja go pamietam sprzed kilku ladnych lat na pl.comp.os.winnt??
    > ale potem zniknal i myslalem ze raz na zawsze?

    jasne, ten idiota Buzdygan (powtarzam ten debil Buzdygan :-)
    szaleje dalej. Jest go pelno na pl.comp.www, pl.soc.film, pl.soc.seks
    Na tej ostatniej ten cham mial czelnosc podkablowac do pracodawcy
    jakiegos goscia, bo ten mu sie nie spodobal i uzywal przy tym
    (to byla glupota, przyznaje...) lacza firmowego. Clou programu:
    gosciu po donosie Buzdygana wylecial z roboty !

    Marek

  • 17. Data: 2002-03-08 15:48:57
    Temat: Re: [OT] Re: Propozycja zmiany [...]
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Mar 2002, Marek Konieczny wrote:
    [...]
    >+ jasne, ten idiota Buzdygan (powtarzam ten debil Buzdygan :-)

    ...prowokacja ?? ;)
    [...]
> [...]
    >+ (to byla glupota, przyznaje...) lacza firmowego. Clou programu:
    >+ gosciu po donosie Buzdygana wylecial z roboty !

    Ciekawe. Bo mam podobny zapis ale nie-Buzdygana.
    Muszę sprawdzić jaka to odmiana Eksp*a próbowała "podkablować"
    takich co mu się nie spodobali (z marnym skutkiem, bo udziałowca
    trudno z firmy wykopać *tylko dlatego* że "jak wyżej" :>)

    >+ Marek

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2002-03-09 01:36:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 07 Mar 2002 15:29:26 +0100, Jacek
    <g...@p...onet.pl> zakodował:

    Co do moderowania polipa. "Wprowadziłeś" oznacza, że mieli Cię dosyć i
    wprowadzili moderowanie. Do tego poziom wyraźnie się podniósł, bo nie
    ma Twoich postów.

    Jak dla mnie wystarcząjącym moderowaniem jest wycinanie postów
    śmiecących userów, co niniejszym czynię (i proszę wszystkich o
    niecytowanie tego pana).

    NIE KARMIĆ Jacka

    PLONK

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 19. Data: 2002-03-09 02:11:25
    Temat: Re: Pierdy Expierda
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Oszołom, chory na umyśle "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał:

> [...]

    Facet, ja już ci tyle razy powtarzałem, że sie autoprezentujesz...

    Tia... Wytwory sparciałego, jak uzywany 15 lat kapeć, mózgu Expierda...

    Napisałes i zostałes ku ogólnemu zaskoczeniu puszczony słownie jeden
    raz.

    > Czesto zagladam na polip, ale tylko zeby czytac.
    > Polip jest teraz fachowa grupa dyskusyjna i z przyjemnoscia ja czytam.
    > Podobnie bedzie wygladalo moderowane prawo.
    > Z przyjemnoscia sie bedzie czytalo.
    > Raz napisalem na polip i post sie nie ukazal, ani nie zostal zwrocony.
    > Uznalem zatem ze albo posty gina, albo moderowanie jest uznaniowe, a
    > takie mnie obraza.

    Czyli znowu ktos plecie na ciebie spisek ??
    Przez momentem napisales, ze jestes zadowolony z moderacji, teraz jestes
    obrazony.
    Hint: schizofrenia. -> Go to lekarz psychiatra.

    > To ja wprowadzilem honorowe moderowanie polipa zgodnie z zasadami
    > etycznymi, czyli nie z urzedu.
    > Poniewaz nie bylo sprzeciwu, to moderowanie zostalo wprowadzone z
    > urzedu.

    Pierdolisz jak połuczony, jak zwykle.

    > Ja mam dosc oszolomow, ktorzy sie lubia spierac na krajowym usenecie.
    > Ten poziom mi nie odpowiada.

    A co ci w ogóle odpowiada? sikanie do zlewu ? (wiem, ze to robisz)

    > Mialem sposobnoc uczestniczenia w kilku najznakomitszych listach
    > dyskusyjnych na swiecie.
    > M.in. prowadzonej przez Princeton nt. studiow gospodarczych US-Japan
    > i prowadzonej przez prezydenta Global University np. global distance
    > education.

    Tak, tyle, że wykopali cię szybciej, niz sie spodziewano...

    > Na swiecie nikt sie nie spiera na usenecie, bo nie ma o co.

    Pieprzenie. Po to są grupy dyskusyjne, zeby wymieniac poglądy.

    > Jezeli nie ma checi do moderowania grupy prawo, to niech ktos utworzy
    > 5-10 prawniczych grup dyskusyjnych

    Tak... jasne...

    > Mnie usenet krajowy w ogole nie interesuje.

    To po ch*% (czorta) na niego piszesz ???

    > W Niemczech, we Francji, w Stanach, w Kanadzie, w Australii,
    Szwajcarii,
    > Austrii
    > dyskusje na usenecie sa spokojne, eleganckie, merytoryczne.

    Uhmm.. zwłaszcza, jak sie kogos wnerwi...
    hint: news:3c8356a7$0$8718$626a54ce@news.free.fr

    > Klotnie wynikaja jedynie z ciasnoty krajowego usenetu.
    > Jest tak malo grup, ze ludzie naladowani i zestrowani czuja sie jak
    > sardynki w puszce.

    Bo siedzi na nich zgnilizna pod nazwą Dariusz Sławiec, robiacy za
    Experta w każdej dziedzine...

    > Obecnie setki, tysiace osob jedynie czyta usenet i z obawy przed
    agresja
    > i chamstwem, nigdy sie nie osmiela
    > wyslac zadnego postu.

    Skąd ta pewnośc ?? Znowu autoprezentacja w imieniu 1000 osób :->

    > Prosze nie odpowiadac i nie kontynuowac dyskusji.

    A bo co ??

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

    P.S. Przepraszam, MSPANC.