  • 1. Data: 2005-05-18 14:43:10
    Temat: Produkcja alkoholu
    Od: Rafik <a...@p...onet.pl>

    witam szanownych forumowiczów,

    Mam pytanie dotyczące produkcji alkoholu ;)

    Jakie ustawy,rozporządzenia,uchwały itp,itd regulują proces zdobycia
    licencji oraz produkcję alkoholu

    Dzięki i pozdrawiam
    Rafik

  • 2. Data: 2005-05-18 15:54:29
    Temat: Re: Produkcja alkoholu
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    Rafik napisał(a):
    > witam szanownych forumowiczów,
    >
    > Mam pytanie dotyczące produkcji alkoholu ;)
    >
    > Jakie ustawy,rozporządzenia,uchwały itp,itd regulują proces zdobycia
    > licencji oraz produkcję alkoholu

    Ja sie podepnę. Słyszałem, że można teraz bimbrownie rejestrować
    legalnie wg unijnego prawa jako miejsce produkcji produktów
    regionalnych. Czy jest to prawda? Średnio mi sie chce wierzyc

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2005-05-18 16:02:09
    Od: scream <n...@p...pl>

> [...]
    > legalnie wg unijnego prawa jako miejsce produkcji produktów
    > regionalnych. Czy jest to prawda? Średnio mi sie chce wierzyc

    bimbrować możesz od ładnych już paru lat, całkiem legalnie, jednak tylko
    na własny użytek :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl