  • 1. Data: 2007-01-15 14:05:04
    Temat: Proces w sprawie umowy na Allegro
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Dzisiaj, w warszawskim sądzie rejonowym miała być/była rozpatrywana
    sprawa o skuteczność umowy zawartej na Allegro.
    Więcej:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_070115/k
    raj/kraj_a_3.html

    Czy ktoś z Was ma informacje jakie zapadło rozstrzygnięcie?

  • 2. Data: 2007-01-16 07:14:42
    Temat: Re: Proces w sprawie umowy na Allegro
    Od: m...@p...onet.pl

    > Czy ktoś z Was ma informacje jakie zapadło rozstrzygnięcie?

    sam czekam co się okaże. Kiedyś kupiłem za 7 tys samochód wart ponad 20 tys,
    więc może jakiś prawnik chce, żebym mu przekazał pełnomocnictwo

  • 3. Data: 2007-01-16 08:02:53
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Rozprawa się odbyła:
    40.html?skad=rss

  • 4. Data: 2007-01-16 11:21:25
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > sam czekam co się okaże. Kiedyś kupiłem za 7 tys samochód wart ponad 20 tys,
    > więc może jakiś prawnik chce, żebym mu przekazał pełnomocnictwo

    zanim sprawa sie skończy to sprzedający da Ci ten samochód za 7 tys z tym, ze on
    wtedy bedzie wart 3 tys. :-)