  • 1. Data: 2007-01-15 12:41:19
    Temat: Opłata skarbowa - jak to się teraz robi?
    Od: "Michał Lackowski" <i...@W...gazeta.pl>

    Co mam napisac w tytule przelewu do urzędu miasta jeśli chcę zapłacić za
    pełnomocnictwo?
    Czy sąd akceptuje wydruki z konta internetowego jako dowód zapłacenia opłaty
    skarbowej?

    ML

  • 2. Data: 2007-01-15 15:38:50
    Temat: Re: Opłata skarbowa - jak to się teraz robi?
    Od: "paola" <p...@w...pl>

    w tytule przelewu musisz napisac ze to na pełnomocnictwo i do jakiego sadu,
    + strony + sygnatura akt jesli juz jest.

    oczywiscie ze sad musi akceptowac wydruki z konta internetowego

    Użytkownik "Michał Lackowski" <i...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:eofspe$2v0$1@inews.gazeta.pl...

  • 3. Data: 2007-01-15 21:53:45
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-01-15 13:41, Michał Lackowski wrote:
    > Co mam napisac w tytule przelewu do urzędu miasta jeśli chcę zapłacić za
    > pełnomocnictwo?

    "opłata skarbowa" żadna pozostała treść nie wynika, z ustawy o opłacie
    skarbowej. W praktyce warto jednak wskazać od czego owa opłata jest
    opłacana.

    > Czy sąd akceptuje wydruki z konta internetowego jako dowód zapłacenia opłaty
    > skarbowej?

    Sądy rutynowo akceptują wydruki z konta internetowego jako dowód zapłaty
    opłaty sądowej. Myślę, że i z opłatą skarbową nie ma problemu.

    Przy okazji: zmieniono zakres zwolnień od opłaty skarbowej co do
    pełnomocnictw -- zwolnione są pełnomocnictwa udzielane rodzeństwu,
    małżonkowi, zstępnym i wstępnym.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,